• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tlaudio Fatman 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
prijs vermelden aub

toen ik antwoorde stond de prijs er nog niet... denk ik :dubbel:

Ik ga weer een stapje verder .
Ik master tegenwoordig ook voor andere labels en ook voor artiesten op mijn eigen label , ik vind de Fat iets te veel kleuren daarvoor .
Maar als sommige tracks "dun" klinken gebruik ik liever een hardware compressor dan software .
En ik gebruik al een buizen eq dussss .
En heb nog wat andere buizen spul waaronder een andere buis compressor .
Dus we gaan nu maar voor een Focusrite denk ik . Wilde er een meenemen vanuit London maar het was zo bizar druk in dat Turnkey en had geen tijd om andere shops te checken want we moesten onze vlucht halen.
Ik weet het nog niet zeker of het een FC wordt ... ga van de week ff wat dingen testen .

En deze thread mag op slot want hij is weg
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back