PrismA ( Techno Track )

CoolBorders

Ingeburgerd
euuhh ??? geen review ofzo meer maar ze luisteren wel naar m'n nummer..hmmm das nou jammer..:Z :Z :Z

Hij klinkt wel lekker!

Leuke aparte geluiden, á la Christian Vogel.

Het enige minpuntje aan het nummer vind ik de crash. Dat geluid is, in mijn ogen, te standaard voor zo'n intelligent nummer (want dat is het wel). Probeer het anders te vervangen door een wat aparter geluid.

Voor de rest is ie TOP TOP TOP! :halleluja

Yeah bedankt voor de reviews..nummer is helemaal zelf gemaakt er zitten in deze track 2 loops zelf gemaakt met reason en gebruikt met effecten in Fruityloops...

lekker plaatje. Ik zou alleen in het tweede deel van het nummer niet zo vaak het geluid van het eerste deel van het nummer terug laten komen (als u begrijpt wat ik bedoel... ;) ) Ook al zou je het niet veranderen--->lekker nummer!

Het plaatje heeft een lekkere beat, groove, zeg maar. Alleen ga ik niet echt akkoord met de 909 geluiden, nl de crash de open hats, en de kick. Die mogen wel wat zwaarder, misschien ondersteund door een lekker diep filterende drumloop. Verder overheerst misschien dat vage geluidje een beetje. Die staat te veel op de voorgrond, denk ik. Voor de rest: puik werk.

Back