• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spulletjes synths Analoog Digi FX drummachines

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
CASIO AT-5 Arabic keyboard workstation - dit is een goudkleurige Casio keyboard workstation waar je mee in arabische scale kunt spelen, hij heeft ook meer dan genoeg normale geluiden aan boord. LFO's, Filter, Envelopes en heel veel effecten (Vooral goeie Wah's ivm met de arabische instrumenten). Ook een sequencer, multitrack recorder en arpeggiator en nog veel meer snufjes toeters en bellen... Instant Dabke 2000 of Electro Rai :okdan:
150 eurootjes (Dat is wel heel goedkoop in de winkel kost die iets van 500 euro nieuw, maar ik heb deze voor die prijs hier ook gekocht op het synthforum vandaar)

Yamaha RY-30 jaren 90 IDM Aphex Twin Autechre & R&B drummachine, exotische vreemde eend in de bijt, dit is een soort drumsynthesizer gebaseerd op de AWM2 synthese met filters etc. Kan ook niet drum gerelateerde synth geluiden maken:- 100 euro

Hohner KS49M Synthesizer, witbeige obscure analoge duitse synthesizer, digi oscs met sappig analoog filter, zeer smeuige sound is Hohner versie van de Casio HT700
100 euro

Arturia Microbrute 250 euro

Doos met 3 Electro Harmonix FX pedalen : Big Muff, The Worm & Holy Grail
The worm komt met adapter 100 euro

Op te halen in Scheveningen/Den Haag

EHX pedalen verkocht

Komt nog bij: Doepfer Darktime sequencer 350 euro

Moog little phatty zwarte utivoering 750 euro supersappige moog maar ik heb al 3 moogs en deze is iets teveel :)

De Casio AT-3 is verkocht
Darktime Sequencer is ook verkocht
De Yamaha RY30 is ook verkocht
de Hohner toch niet is dus nog verkrijgbaar!

Dus nog te koop:

Hohner K49M analoge synth 100 euro
Arturia Microbrute synth/sequencer/filterbank vanallesnogwat studio zakmes 250 euro
Moog Little Phatty 750 euro

Op te halen in scheveningen/Den Haag

en aangezien ik iets nieuws heb qua polyfone sequencing komt er ook nog bij
de legendarische haagse hotmix IFM Alesis MMT8 zwart
komt met het grote Alesis MMT-8 / HR16 boek vol met tips en truuks

DeStilleKracht.png

100 Eurootjes

of ruilen voor iets
synth volca keys
ik zou nog wel een Yamaha SY22/35 willen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.