PreSonus ??

dione

hardkoor
Heeft iemand hier ervaring met PreSonus spulletjes ?
En dan met name de ACP-22 ?

wat was die acp 22 ook alweer?
een compressor ?

ik heb een mp20 mic pre amp en ben er zeer blij mee

die acp-22 is een dubbele compressor met gate...

Niemand ?

Ik nu wel....klinkt prettig,fris en ongekleurd...

Ik kwam op mijn zoektocht op het internet naar een compressor ook nog iets leuks tegen van Presonus. Maar weet iemand wat de kwaliteit van deze spullen is, met welk ander merk zou je het kunnen vergelijken.

Attachments

• acp88.jpg
    acp88.jpg
    23,8 KB · Bekeken: 116
is moeilijk
ik weet iig dat musicforce in r'dam o.a die firestation heeft staan
misschien ook die compressoren maar denk het niet ...

ken de compressoren van hun ook niet dus kan er niks over zeggen

pre's zijn iig niet slcht maar ook niet top .. wel oke voro het geld .. dat wel

Presonus is vrij goed spul volgens de verkopers.....komt uit de States en is niet echt goedkoop ( die ACP 88 op jouw fotootje is rond de 1200-1400 euro )

Die ACP-22 die ik heb is naar mijn mening zeker goed,klinkt veel frisser en transparanter als een Behringer Composer,komt zelfs aardig in de buurt van een Compounder ( maar dan zonder de Bass expand natuurlijk )....
Bij extremere instellingen blijft de sound nog om aan te horen ( ik gebruik 'm op m'n 909 )....en het lukt me goed om de juiste attack te krijgen....hij kleurt het geluid niet,is erg transparant...

Kortom : fijn spul ;)

ik werk met een firestation. Was in het begin ook wat angstig omdat ik het merk niet goed kende. Maar ben nu erg tevreden over het geluid. Bovendien, toen het ding een mankementje bleek te hebbben is ie gratis en voor niets omgeruild door de importeur. Toppertje!

ja service is top
had wat opgeblazen
omdat er niet bijstond dat ie geen 220 of aleen 110 kon hebben

ze hebben alles gratis opgestuurd vanuit de states

erg oke

Back