• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x Behringer UMA25s + Yamaha AW2816

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marc

Ouwe rot
Te koop :

2 X Behringer UMA25s midi keyboard/audiocard/gigbag + 1 adapter (met adapter ook bruikbaar als complete audio interface voor de iPad/iPhone) - 60 euro de stuk of 100 samen..
Bij voorkeur verkoop ik ze samen en doe ik er gratis een Akai LPD8 bij.

1 X Yamaha AW2816 Audio Workstation (Multitrack recorder) + handleiding en stillere + grotere interne HD - 175 euro

Specs zijn te googlen.. Prijzen zijn eerlijk.. Ophalen geniet de voorkeur (zeker betreft de Yamaha welke ik eigenlijk niet wil verzenden) onder het genot van een lekker bakkie.. en als het niet te ver van Leiden en omstreken ligt wil ik het eventueel langs brengen tegen een kleine vergoeding.

Qua ruil ben ik eigenlijk hard op zoek naar een Novation Remote 25/37/49 (eventueel de 61) MK1 of MK2, maar ben wellicht ook wel te porren voor wat anders.. verras me ;)

Ik haal 1 Behringer UMA25s met adapter uit de verkoop, want ga deze toch een hoekje geven in combinatie met een iPad.

Blijft er nog over :

1 Behringer UMA25s in nieuwstaat + 1 Akai LPD8 + Gigbag + 'te gekke' koptelefoon met mic + een band om de UMA25s om je nek te hangen.. wie wil dat nou niet ? Die Gigbag is trouwens wel echt handig en er past makkelijk een 13 inch laptop bij.

60 euro

1 Yamaha AW2816 Multitrack Recorder/Mixer/Effectenbak + Manual + 80Gb stille Harddisk en daar doe ik ook nog een 16Gb Compact Flash kaart bij en een IDE-CF converter..
Wou dit ooit inbouwen in de AW2816, maar het is er helaas nooit van gekomen.

200 euro met CF mod.. 175 euro zonder.

Qua ruil zie ik een NI Machine MK1 ook wel zitten ;)

Foto Yamaha AW2816.

Attachments

• IMG_0105.jpg
    IMG_0105.jpg
    37,9 KB · Bekeken: 134
Deze mag wel dicht.. Mijn inbox is inmiddels vastgeroest van de desinteresse =)

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back