19" rack Power Center (linkje naar webshop die dit verkoopt mag ook)

Status
Please reply by conversation.
Hou er rekening mee dat 1HE inhoudt dat je geen "normale" stekkers aan de achterkant kunt hebben, maar van die kleinere contra-stekkers, dus je zult wat nieuwe kabels nodig hebben, en een adapter inprikken is sowieso uitgesloten. Verdeeldozen zul je zelf moeten maken. Zijn wel te koop maar erg duur.

Wij hebben op het werk voor de servers 1HE versies hangen van APC (wel duurder want met remote control).

Gewoon wat je aan of uit wilt zetten op jouw modules doen en via de voorkant alles uitdoen. Ik denk niet dat je zoiets gaat vinden.

Hou er rekening mee dat 1HE inhoudt dat je geen "normale" stekkers aan de achterkant kunt hebben, maar van die kleinere contra-stekkers, dus je zult wat nieuwe kabels nodig hebben, en een adapter inprikken is sowieso uitgesloten. Verdeeldozen zul je zelf moeten maken. Zijn wel te koop maar erg duur.

Wij hebben op het werk voor de servers 1HE versies hangen van APC (wel duurder want met remote control).

Okay dus het is zoiets van 2HE http://www.bax-shop.nl/230v-19-inch...-8/g-mkii-stroomverdeler/product-details.html

Of 1HE met female euro ingangen achterop ipv stekkers..

Nog maar even over denken wat dan handig is.

Jep. Daarom zijn ze buiten de serverwereld ook niet populair, omdat er geen normale stopcontacten op zitten. Binnen serverracks is female euro echter heel gebruikelijk. Normaal gesproken wordt de hele stroomvoorziening daar gedaan via power-bars met female euro.

Alleen zo'n APC als wij gebruiken kost al snel 500-600 euro. Dat zoek je waarschijnlijk ook niet.

Aight. Ik dacht handig te zijn door stekkerdozen te vullen met mn apparatuur en middels zo'n power center op een makkelijke manier die stekkerdozen aan of uit te doen (ipv achter en onder mn bureau kruipen om 8 stekkerdozen aan/uit te doen meerdere keren per dag)

Dat kan, stekkerdozen maken met kabels die eindigen in female euro is op zich niet zo'n probleem.

Ik vraag me zelf alleen af of er 1HE versies zijn zonder remote control (en dus goedkoper). Zonder remote control heeft geen functie in een serverruimte.

Status
Please reply by conversation.
Back