Product voor schoonmaken van onderdelen

bazzie

No pain no gain
Ik ben aan het uitkijken naar een product om mijn onderdelen wat te reinigen en liefst iets dat geen resten achterlaat (ik zou er allereerst mijn heads van mijn space echo willen reinigen).

Nu stoot ik op Isopropyl (IPA) alcohol maar ik kan er niet aankomen in de normale winkels. Ook bij firma's die kuisproducten verkopen lijken ze het niet te hebben.

Online wel (Nederland) maar daar zijn verzendkosten mij soms duurder dan het eigenlijke product (heb niet veel nodig een liter is zelfs al te veel).

Iemand die wel winkels weet (in de buurt van Gent bvb) die dit verkopen en of er misschien alternatieven zijn buiten isopropyl?

Of ik mij bijvoorbeeld kan wenden tot andere soorten instellingen? (bvb Garages, tattoozaken, .. daar hebben ze het vermoed ik ook)

Koppen van een bandrecorder en dus ook Space Echo maak ik altijd schoon met standaard 96% reinigings acohol.
In NL is dit te koop in de drogist voor een paar euro.

Een busje lucht is ook geen luxe om het overtollige vuil weg te blazen.
kontakt 90 spray kun je trouwens ook gebruiken.

Koppen van een bandrecorder en dus ook Space Echo maak ik altijd schoon met standaard 96% reinigings acohol.
In NL is dit te koop in de drogist voor een paar euro.
Dus gewone pure reiningingsalcohol is ook goed? Ben je dat zeker?

IPA haalde ik gewoon in de apotheek. (Noemen jullie dat in NL een drogist, trouwens?)
IPA is online te koop. Oa ebay, maar apotheek was goedkoper.

Ik haal isopropanol bij de apotheek. Kost een paar euro voor een flesje die ze zelf vullen. Is niet in een verpakking te krijgen voor zover ik weet.

Back