• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht MatrixBrute + originele Flightcase

Prijs
1300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

waveman2.3

Stamgast
Van deze muzikant heb ik al eerder aangeboden hier om te helpen verkopen.....reden: steeds meer met plugin gebruik

MATRIXBRUTE met originele Arturia Flightcase

MatrixBrute aangekocht in 2017 . Altijd gebruikt geweest in eigen rookvrije muziekstudio.
Alles werkt perfect . Functioneel 100% op punt . Bevat laatste Arturia Softwareversie .
Bij aankoop krijg je een USB stick met al mijn MatrixBrute Klanken (Meer dan 1000) die ik zelf maakte , aankocht of downloade van Arturia en third party providers.
De flight case is afgewerkt met fluwelen binnenbekleding en is bijna nooit gebruikt. Hij blinkt nog als nieuw.

Originele aankoopprijs MatrixBrute (SoundFactory , Gent) : 1.799 Euro
Originele aankoopprijs Arturia Flightcase : 399 Euro

Wegens de leeftijd (9 jaar ) van het toestel zijn 2 gebruikersfeiten belangrijk :
1. Alle MatrixBrute toestellen hebben na 7-8 jaar kleverige draaiknoppen en faderknoppen. In 2025 zijn deze allemaal grondig gereinigd en opnieuw glad gepoetst met isopropyl alcohol (IPA).
2. De meeste synthesizer instrumenten hebben klavieren waarvan de witte toetsen op termijn licht vergelen. Van dit toestel is dit ook zichtbaar. Echter heeft dat geen impact op de technische werking van deze unieke synthesizer.

Ik doe dit toestel weg omdat ik het steeds minder gebruik nu ik elektronische muziek meer en meer maak met bijna uitsluitend VST op computer . De kracht van Arturia zijn de filters en de flexibele en krachtige Arpeggiator/Sequencer. Voor deze functies gebruik ik meer recente computertools.

Hert liefst verkoop ik de MatrixBrute tesamen met de Flightcase.
Prijs MatrixBrute : 1100 Euro
Prijs Flightcase : 300 Euro
Prijs tezamen Synth+Flightcase : 1.300 Euro

Frans Lemaire (Belgie)
Enkel op te halen
Foto's vanwege hoge kwaliteit en niet ondersteund op SF

Back