(Muziek)vriend gezocht

liquidthrust

Onverbloemd
Een muziekvriend meer bepaald. Iemand uit Belgisch limburg, Maastricht, en omstreken om eens wat te jammen, of mee te gaan crate diggen. Hier zitten niet al te veel muzikanten of melomanen in de buurt, en het stoort me wat gezien ik met niemand iets kan delen op dit vlak. Ben er 25, hou van funk, prog rock, classic rock, jaren 80/70/90, disco, italo disco, house. Ben een vlotte kerel, en zoek een partner in crime. Stuur me een bericht zou ik zeggen.

:kimono:

Last edited by a moderator:
Zo'n muziekvriend zou ik ook willen hebben in de buurt van Groningen. Nothing's perfect. Ik reis Nederland door en door voor de meetings/cursussen/samenwerkingen, echter is België een beetje uit de buurt voor mij om zomaar op bezoek te komen, anders... was het zo!

Zou leuk zijn geweest Pablo, maar helaas de afstand is wel wat ja. Ik denk dat we niet zouden stilvallen!

:peukie:

Wat een romantisch forum is dit toch!
Ik zou een dergelijk maatje ook wel in de regio Arnhem willen!

On topic, er zit wel een forumlid vlak bij jou, sympathieke gast, wie weet reageert hij

Wat een romantisch forum is dit toch!

Er moet ruim van te voren de Valentijnsmeeting voorbereid worden :luv:

Nogmaals, ja interesse is er, maar de afstand blijft een probleem (en geloof mij ik heb vorig jaar flinke euries aan reiskosten voor de hobby uitgegeven, mijn portemonnee is nu erg leeg om weer her en der te gaan reizen).

Forumleden die zin hebben in een keer muziek maken zijn bij mij in Rotterdam ook altijd welkom. Verkering kan ik niet beloven ;).

Gaat er morgen iemand van hier naar de jamsession in Eindhoven?

Nog een uit Utreg. Mijn stijl? Ik ga binnenkort naar Toto. Dat moet genoeg zeggen.

De plek is een item maar ook niet minder belangrijk is wat je ook daadwerkelijk voor elkaar kunt betekenen. Er is behoefte aan samenwerken in de muziek, maar vaak zij de doelen verschillend en er moet flink wat gegeven/uitgevoerd worden, flexibiliteit opstellen en dat er daadwerkelijk gebeurt (duidelijke afspraken na het "ja" zeggen).

En vooral: blijf dromen!

Love Is in The Air, muzikaal bedoeld dan he :)

Back