Nieuwe track

Ik hoor best leuke ideeën voorbij komen. Maar er zijn wel een paar dingen waar je volgens mij goed op moet letten. Met dat orgelachtige dingtje speel je As -Bes-Ges. Je strings blijven gewoon in As mineur doorgaan. Daar moet je echt even iets mee doen. Dat cheezy dingetje dat er op 3:13 inkomt, kun je ook vast wel iets beters voor bedenken :). Die kick zou ik ook echt iets heel anders voor kiezen. Je strings zijn wel top! En dat acidlijntje ook. Je break is wat knullig. Het klinkt nu alsf te snel tevreden bent.

Over je mix is echt van alles te zeggen :). Maar het belangrijkste is dat je het nu veel te hard hebt opgenomen.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de volgende versie. Er zit namelijk wat mij betreft meer dan voldoende potentie in. En gooi in godsnaam die kick eruit! ;).

Het eerste wat in me opkwam is dat het wel erg hard is. De kick vind ik helemaal niet zo verkeerd hier op m'n koptelefoon. En dat 'orgeltje' kan best met die strings qua harmonie, maar ik zou de bas er wel op aanpassen.

De opbouw is nogal warrig en in het patroontje van de 'lead' vanaf 3:13 vind ik ook maar niks. Beetje ongericht op de toetsen hengsten... ;-)

Back