Voostellen

psycho

Nieuwkomer
Hoi. Na een aantal jaren muziekproductie op een wat lager pitje te hebben gehad is het nu weer hobby nr. 1 van me. Ik hoop geleidelijk aan wat meer hardware aan mijn setup toe te voegen dus hopelijk willen jullie mij helpen met mijn newbie vragen daarover.8)

Ik luister naar stevige techno industriële hardcore en incidenteel naar gangsterrap of Metallica. Ik heb waardering voor de pioniers van alle genres en nu ik een pc heb waar wel genoeg cpu in zit hoop ik eindelijk weer eens wat complete tracks in elkaar te draaien. Kraakjes piepjes retriggers en overstuurde kicks en schreeuwende synths, daar word ik blij van. Wat ik graag doe is knoppen van een sofsynth of effectplugin aan controller toewijzen ,opnemen en dan gaan zitten freaken. Dus heb vrij veel uur opnamemateriaal met enorme herrie waar ik dan weer paar stukjes uit knip, om vaak tot de conclusie te komen dat het niet lekker met andere elementen van de track mixed. Dus het is vaak allemaal niet zo heel effectief wat ik doe maar ik heb er wel veel plezier in.

Dat was het voor nu. :)

Back