Ik ga mijn muziek hobby op een lager pitje zetten en kan wel wat geld gebruiken. Een eigen huis is leuk, maar ook duur heb ik gemerkt. 
Equator D8 monitor set
Dit setje monitors klinkt echt heel neutraal en het stereo beeld is heel nauwkeurig in mijn beleving.
Lees vooral deze review van SOS als je meer wilt weten!
De monitoren heb ik eind 2014 gekocht bij Thomann en dus als nieuw en met garantie!
Momenteel €766 bij Thomann, mijn vraagprijs is €650,-
SPL Crimson interface
Een zeer fijne interface die ook dienst kan doen als monitor controller voor 2 setjes. In mijn ervaring een heel eerlijk geluid, draait stabiel op lage ASIO lateny (7ms) in zowel Cubase als Bitwig. Ook de koptelefoon uitgang moet ik noemen, deze heeft geen enkele moeite met een AKG K701 en Sennheiser HD-650.
Deze interface is eind 2014 gekocht bij Bax-shop en dus als nieuw en met garantie!
Momenteel €469 bij Bax-shop, mijn vraagprijs is €350,-
Ophalen heeft de voorkeur!

Equator D8 monitor set
Dit setje monitors klinkt echt heel neutraal en het stereo beeld is heel nauwkeurig in mijn beleving.
Lees vooral deze review van SOS als je meer wilt weten!
De monitoren heb ik eind 2014 gekocht bij Thomann en dus als nieuw en met garantie!
Momenteel €766 bij Thomann, mijn vraagprijs is €650,-
SPL Crimson interface
Een zeer fijne interface die ook dienst kan doen als monitor controller voor 2 setjes. In mijn ervaring een heel eerlijk geluid, draait stabiel op lage ASIO lateny (7ms) in zowel Cubase als Bitwig. Ook de koptelefoon uitgang moet ik noemen, deze heeft geen enkele moeite met een AKG K701 en Sennheiser HD-650.
Deze interface is eind 2014 gekocht bij Bax-shop en dus als nieuw en met garantie!
Momenteel €469 bij Bax-shop, mijn vraagprijs is €350,-
Ophalen heeft de voorkeur!