Roland sh 101

Status
Please reply by conversation.
Misschien wel normaal maar niet marktconform, als ik de berichten mag geloven.

500 zou een normale prijs zijn maar voor 500 krijg je ze echt niet meer. minimaal 700 gaan ze en dan hebben ze vaak ook nog een ontbrekend knopje of slider.

zelfs de mc-202tjes gaan al aan 700. die waren toch altijd wat goedkoper dan de sh-101?

WTF..... 1500 ja echt?

Man man, kweenie, ooit gekocht voor weinig.

de echte prijs zou nu rond de 800 820 euro liggen. met de nieuwe analoge hardware die te koop is zal die prijs niet snel stijgen ,, er is vele andere dingen die je kan kopen.

Check maar eens wat een Nova Mod kost op een SH-101, dan denk ik dat de prijs wel gerechtvaardigd is :P

Voor puristen is een originele veel meer waard dan iets waar aan 'gefoefeld' is.

Blij dat ik mijn MC-202 nog net voor de gekte gekocht heb. Maar ik zou een MicroBrute overwegen als alternatief, of een Roland System 1.

Ik heb er hier een rode staan ter reparatie. Eigenlijk doet ie het nog helemaal maar de batterijen hebben de hele onderplaat onder gescheten en nog wat andere randschade veroorzaakt.
Even gaan zitten allemaal en diep aden halen: hij was gekocht voor 10 Euro op een rommelmarkt.
Men dacht dat het speelgoed was :okdan:
Zo ziet ie er ook uit natuurlijk - zeker een rode.

DIt wordt langzamerhad de grote 101 draad :)

Status
Please reply by conversation.
Back