ik heb pas geleden een scheeps ontvanger gescoord, deze wil ik aan m'n sampler hangen om vage geluiden te oogsten het is wel een vet ding voor pitched sweeps enz, er zit zelfs een hp/lp filter op
(geen reso helaas
) maar toch valt ie een beetje tegen qua exotische zender ontvangst en zit behoorlijk noise en hum in het signaal maar dat kan ook aan de antenne liggen (gebruik momenteel de gordijnrails daarvoor
) het model is overigens sailor 66t
anyway ik wil m geloof ik liever gaan ruilen voor iets met meer/ gevoeligere kortegolf ontvangst,
wat ik heel vet vind is als je net naast de frequentie afstemt en en dat stemmen dan klinken alsof ze door een vocoder of ringmodulator gaan , alsof 2 zenders elkaar moduleren ofzo.. je kent het misschien wel
dus ik dacht: onder jullie synthnerds zitten vast wel lieden die daar ook van houden en wellicht mij kunnen adviseren over een goed model voor het betere drone en ringmod werk..
tips voor een betere antenne zijn ook van harte welkom !
(geen reso helaas
) maar toch valt ie een beetje tegen qua exotische zender ontvangst en zit behoorlijk noise en hum in het signaal maar dat kan ook aan de antenne liggen (gebruik momenteel de gordijnrails daarvoor
) het model is overigens sailor 66tanyway ik wil m geloof ik liever gaan ruilen voor iets met meer/ gevoeligere kortegolf ontvangst,
wat ik heel vet vind is als je net naast de frequentie afstemt en en dat stemmen dan klinken alsof ze door een vocoder of ringmodulator gaan , alsof 2 zenders elkaar moduleren ofzo.. je kent het misschien wel
dus ik dacht: onder jullie synthnerds zitten vast wel lieden die daar ook van houden en wellicht mij kunnen adviseren over een goed model voor het betere drone en ringmod werk..
tips voor een betere antenne zijn ook van harte welkom !
.
.
maar vervaagt nu en dan.
;