• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg X-911

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mono-poly

Cheff Noodle
Te gekke korg
Is een synth met een berg cvs voor pitch cutoff fm
Is een ms20 filterbak
Is een distortionbak
Is een pitch naar cv conver
Is gewoon te gek voor de freaks onder ons

300 euro voor de snelle beslisser (vaste prijs)

foto :)

Attachments

• korg_x911.jpg
    korg_x911.jpg
    16,7 KB · Bekeken: 71
Ja wel sinds kort een MS Freak maar net als zovelen geen poen 8o)

Kun je iets meer specifiek zijn over het synth gedeelte? Hoeveel oscies / lfo's/ envelopes etc.?

't is een gitaar synth toch? Is die ook polyfoon als die aangestuurd wordt via de gitaar input?

Origineel geplaatst door mono-poly
http://www.sonicstate.com/synth_reviews/_inc/user_comments.cfm?id=370&print=1

nog wat info en revieuws

een van die reviews:

roywen roywens@yahoo.com a hobbyist user from davao City, philippines writes:
I dont know what to say now! I dont know what to do! I think I'm ganna cryzy! help me to continue to face this very muddy world by just singing a little song.Sing me a song which can make me happy, to ease the pain inside my heart!before i desided to die!! help me to ignite the fire inside fuccking head!which can lead me to commeting suiside!!!

Origineel geplaatst door Haarlem
een van die reviews:

roywen roywens@yahoo.com a hobbyist user from davao City, philippines writes:
I dont know what to say now! I dont know what to do! I think I'm ganna cryzy! help me to continue to face this very muddy world by just singing a little song.Sing me a song which can make me happy, to ease the pain inside my heart!before i desided to die!! help me to ignite the fire inside fuccking head!which can lead me to commeting suiside!!!

Jaaaaaaaaa, nu wil ik 'm gelijk kopen !!!!!!8D =) :D 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back