hoi allemaal :)

Santaclaus

Nieuwkomer
hallo allemaal nou ik zal me even voorstellen wel zo netjes geloof ik :)

ik ben dus Marius Kooij, ik kom uit Den Helder en ben 19 jaar. Techno is mijn favorite muziek, maar Electro, Breaks, House, Tech-House, Industrial, TeKno, Hardcore, Progressive en andere stijlen bevallen me ook erg goed (hardstyle uitgezonderd) ik ben zelf beetje aan het pielen met goedkope draaitafels maar ben druk aan eht sparen voor technics en een djm 600 en als ik een betere computer heb zal ik ook aan het pielen slaan met reason.

m'n favorite DJs/Producers zijn toch wel: Sven Vath, Da Goose, Johannes Heil, Richie Hawtin en eigenlijk te veel om op te noemen

hoe ik hier ben gekomen is beetje lang verhaal en ik wil er nog niet te veel over kwijt. maar ik ben een beetje op de sherlock holmes tour ten opzichte van de heer Jeffrey de Gans. ik zit zelf veel bij het ID&T forum en op het Livesets.com forum en via via ben ik zeg maar hier te recht gekomen. ik denk dat ik het hier naar m'n zin zal hebben en van wat ik heb gezien is dit een beetje vergelijkbaar met Livesets.com

uhm..tjah wat kan ik nog meer vertellen

oh ja mijn vetste feest is Mysteryland 2003, heeft heeeel veel speciaals voor me betekend en al m'n andere vette feesten kan ik niet allemaal op noemen maar veel Awake's en ILT's vallen daar onder uhm ja weet op dit moment niet veel te meer te vertellen, ik kan vanmiddag ook nog wel even een foto van mezelf neerzetten

nou groetjes Santaclaus/Marius :okdan:

[edit]zo dit is een recente foto van me. hijs wel een beetje vaag hor alleen :D maargoed dit ben ik dus met een paar vrienden op Hardcore Power een week geleden in m'n thuisstadje :) ik ben de rechter, zonder mouwen zeg maar

ironlounge29aug_032.jpg

Welkom! BamBam mode: Wat maak je,en wat voor gear gebruik je?En waar kunnen we wat horen.

Verrek das Tom harding naast je.:D

Welkom.

Kom je jezelf vast goed inlezen voordat je begint met muziek maken? Je bent denk ik de enige member hier die niet zelf muziek maakt. :D

Origineel geplaatst door omc
Welkom.

Kom je jezelf vast goed inlezen voordat je begint met muziek maken? Je bent denk ik de enige member hier die niet zelf muziek maakt. :D
uh snapt :)

ik sta gewoon te springen om te produceren maar weet niet waar ik moet beginnen :) weet dat reason erg professioneel is maar ik heb geen idee hoe dingen in elkaar steken, bovendien kan m'n computer het nog niet aan.

Welkom

Origineel geplaatst door Santaclaus
...weet dat reason erg professioneel is ...

Programma's zijn niet professioneel hoor. Het is degene die er mee werkt.
Als je in een Formule 1 wagen gaat zitten wordt je nog niet zomaar wereldkampioen. ;)

Maar als je zo'n oude computer hebt, met een daf 66 maraton kom je er ook wel hoor. Alleen wat langer rijden. :)

Hallo en welkom op het forum...:okdan:

Als je een goed idee hebt komt de muziek zelf wel, je moet
je alleen niet laten overrompelen door de techniek en het
aanbod van synthesizers en samplers zowel hardware als software.
Er zijn mensen op dit forum die al jaren bezig zijn met muziek
en zo ver dat mogelijk is je vragen willen beantwoorden.

Succes 8)

Origineel geplaatst door Digimod

Succes 8)
En je moet niet iedereen geloven.. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Als je in een Formule 1 wagen gaat zitten wordt je nog niet zomaar wereldkampioen. ;)

En al helemaal niet als je Jos Verstappen heet, al zitten hier natuurlijk een hoop Jos Verstappen's onder de leden. 8D

Welkom trouwens Santa.. Je zult veel moeten experimenteren met muziek. Het zal je dus ook wel wat tijd gaan kosten. 'Investeren om te produceren'. Je zult zien dat het verslavend is, net als het meerendeel hier verslaafd is. Succes! En spaar voor een snellere pc!

Ja welkom.

Je hebt een goede muzieksmaak (vind ik). Heil en Hawtin, wioew, lekkere subtiele techno en ik ben het met je eens dat hardstyle (over het algemeen) nogal achterhaald is, maar ja, das natuurlijk weer persoonlijk, hè?

Ik hoop dat de synthfreaks op het forum je wat wegwijs weten te maken in het techno produceren, want ik ben van mening dat het stukken vétter is om je eigen shit te maken dan om die van anderen steeds te moeten draaien (alhoewel ik ook weleens een zwengel aan mijn draaitafels geef, hoor! ;) ).

Origineel geplaatst door Digimod

Succes 8)
ah je heb een van m'n problemen wel goed omschreven :) ik zit bordevol ideeen (zelf vind ik ze goed zeg maar maar dat is natuurlijk wel heel persoonlijk) maar ik heb bij god geen idee hoe alle hardware en software werkt dus ik hou me gewoon lekker rustig op het forum en kijk wat iedereen te zeggen heeft en als ik onbekende begrippen tegenkom (ben er al heel wat tegen gekomen) schrijf ik het op en over een tijd zal ik een lijstje plaatsten met dingen wat wat betekend zeg maar :P

mensen iig bedankt blij dat jullie me zo vriendelijk ontvangen :kroon:

Origineel geplaatst door fuse
Welkom

Programma's zijn niet professioneel hoor. Het is degene die er mee werkt.

Maar als je zo'n oude computer hebt, met een daf 66 maraton kom je er ook wel hoor. Alleen wat langer rijden. :)
ja ben nog zo'n ongeloofelijke nieuweling wat producen betreft dus vandaar dat ik er geregeld domme opmerkingen uit zal gooien ;) maar dat moeten jullie maar negeren. je snapt iig wat ik bedoel ;)

welkom! Als je info wilt over een bepaald onderwerp kun je heel goed de zoek functie van het forum gebruiken. Levert veelal een schat aan info.

Nieuw talent op hete kolen? Ideëen, die een weg zoeken gehoord te worden?
Wees welkom en begin eraan makker!

:dj: :yamaha: :W :mexico: :biertje: :biertje:

Origineel geplaatst door bambamstudio
en de enigste met een...ik durf het bijna niet uit te spreken....CU2 site.....
whehehe moet je ook kijken wat voor 1 8o)

maar kan begrijpen dat dat als not done wordt gezien hor maja jammer voor mensen die zich eraan storen heb dat ding gewoon ooit een keertje aangemaakt :)

Back