Ervaringen met 4k monitor en cubase (8)?

Ik heb het nu zo:

20150205_025209.jpg

Lekker eenvoudig en super overzichtelijk.
Als ik plugins open, dan open ik die gewoon ergens. :)

En het plan is om deze monitorsetup te vervangen door één 4k-monitor.
Als 'ie ooit geleverd wordt...

Oké zoiets had. Ik ook verwacht idd, ik had ableton ook altijd verdeeld over twee schermen maar vond het niet lekker werken. Heb nu een scherm ableton, ander scherm plug-ins en wave editor. Helaas kan ik merken dat mijn schermen echt verouderen in het geval van ableton, het is allemaal zo lomp. Maar ik heb het idee dat ik dan meer baat heb bij twee grotere schermen zodat en er meer ableton op een scherm past en ik het ook nog kan zien zonder dat ik met me neus op het scherm hoef te drukken.

Bedankt!

Ik heb trouwens een status-update gekregen van mijn bestelling en als het goed is, is hij er over 10 dagen.
Nu afwachten en duimen draaien! :)

Ben benieuwd hoe die bevalt!

:okdan:

En tevreden?

Mooi gedaan met die verlichting en alle schaduwen links en rechts symmetrisch, ben zelf nogal Pietje precies tot het autistische af en kan dat wel waarderen haha.

heb hier een nieuwe Samsung en nu al naar de klote. standby knop knippert en gaat niet meer aan, blijkt een veel voorkomend probleem te zijn met Samsung tv's en in alle gevallen heeft het met de elco's op de voeding te maken. Had ik maar gegoogled voor ik een nieuwe Samsung haalde want het internet staat er vol mee verdomme. Heb natuurlijk garantie maar dan zetten ze er een
nieuw voedings bord in wat vanzelf weer problemen geeft en kan ik mij weer beroepen op garantie net zo lang tot de twee jaar voorbij zijn en met het tempo waarmee deze verrot is gegaan zal hij vast meer service ondergaan dan gebruikt worden . Zo'n spijt van, zou er graag zelf nieuwe Elco's in zetten maarja garantie he. ga proberen aankoop bedrag terug te krijgen maar dat gaat vast niet lukken. mijn Samsung TV van 2008 heeft overigens geen problemen, dat was ook de reden weer voor een Samsung te kiezen. dom dom.

Al bijna een jaar geleden, eindelijk maar eens besteld!Was een goeie deal bij megekko.nl

Kon een tijdje terug een Acer 29" led breedbeeld scherm voor net iets meer dan de helft van de gemiddelde nieuw waarde kopen, maar dat is ook lekker hoor. Voor Windows lekker ruimte, voor video gewoon full hd en voor cubase ook lekker de breedte.

@ subgroover

Heel netjes gedaan !

Misschien beetje achterhaald, maar misschien voor sommige mensen een idee..
Ik heb zelf 2x 27 inch schermen op een matrox dualhead2go aangesloten via displayport op mijn Asus GTX 760

Waardoor ik een resolutie krijg op beide schermen samen van 5120x1440 voor het DAW main scherm
En op mijn 2e videokaart ook via displayport een LG 29EA93 er boven heb aangesloten (2560x1080) voor de vst's

En een apart schermpje voor mijn mixer, werkt echt top :okdan:

Back