Kenton pro-DCB MK3

Ik heb nog eens terug gelezen...

Die MSQ700 stuurt een midi clock signaal uit.
Dat gaat in de Kenton.
Als het goed is moet je in de Kenton kunnen selecteren dat hij daaraan synchroniseert.
Volgens mij kan je in de Kenton instellen op welke interval hij reageert (maat, beat, tel etc).

Dit laatste zal ik nog eens checken in mijn eigen Kenton pro4....I'll keep in tuts...

Klopt helemaal. Maaaaaarrrrrrrr hij start niet met de LFO voordat ie zo een obscuur commando
zoals een PB krijgt. Ik vond nog een video waar iemand dat dus doet op ongeveer 1 minuut.
Goed kijken, hij doet het heel sneaky. :D

op zich werk de sync wel, maar pas na een schop door een controller. kenton bevestigt dat ook per e-mail met als reden dat niet iedereen wil dat hij constant aan lfo synced:

"Although you may want it, not everybody wants full LFO out of the Aux
output all of the time."

Hadden ze daar dan niet makkelijk een optie voor in kunnen bouwen?

Klopt helemaal. Maaaaaarrrrrrrr hij start niet met de LFO voordat ie zo een obscuur commando
zoals een PB krijgt. Ik vond nog een video waar iemand dat dus doet op ongeveer 1 minuut.
Goed kijken, hij doet het heel sneaky. :D

http://www.youtube.com/watch?v=MwwrSDo-gHk?t=1m1s

Die had ik idd ook gezien en hij geeft hem inderdaad sneaky een schopje via pitchbend.

Ik vind het toch wel jammer. Hoe zou die czech interface dat doen?

Maar misschien vindt mlb wel iets makkelijkers.

op zich werk de sync wel, maar pas na een schop door een controller. kenton bevestigt dat ook per e-mail met als reden dat niet iedereen wil dat hij constant aan lfo synced:

"Although you may want it, not everybody wants full LFO out of the Aux
output all of the time."

Hadden ze daar dan niet makkelijk een optie voor in kunnen bouwen?

Ja, absoluut.. maar of ze het nu nog gaan veranderen.. :)

Vind het toch een vreemd argument bij nader inzien. niet iedereen wil full LFO out of the aux all the time. maar als je een obscuur commando erheen stuurt dan heb je vanaf dat moment full lfo, zelfs als je midi clock stopt. of maak ik nou een denkfout?

Back