• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Etherwave Theremin

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Nieuw in doos, compleet met 2 (instructie) video's, europese voeding en manual
350 euro

Ook nog de Moog CP251 MoogerFooger controll processor voor 350 (nieuw in doos, maar met US adapter - kan eenvoudig vervangen worden door universele adapter).

Samen voor 650 !!

Tja ehh sorry, dat wist ik ook niet.
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?

Die dingen werken toch met radiogolven?
Stoort dat dan niet op je andere apparatuur?

Note: Videos are not included with the 220 Volt version

Hoe ben jij dan aan die video's geraakt als ik mag vragen Leo?

En euh, heel mooi prijsje moet ik zeggen, als ze inderdaad nog nieuw is (of is het nieuw in doos, maar niet nieuw?).

En van die radiogolven:
When the instrument is in operation, electromagnetic waves of very weak energy are generated around this rod

Dus er zijn wel wat elektromagnetische golven, maar vrij beperkt. Je moet een theremin zowiezo uit de buurt van dingen houden omdat anders de pitch beïnvloed wordt.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
met designstatief :)

Goed dat je het zegt, voor 25 euro extra komt ie op een gloednieuwe mic standaard.
(Is aan te bevelen. Deze standaard heeft trouwens een erg strak design: ronde voet in zwart kunststof met een fijna gladde buis (verstelbaar) in namaak zilver, zeg maar chrome.)

Nieuw is nieuw. En als nieuw is als nieuw, en prima staat is prima staat.
Nieuw wil zeggen dat ik het apparaat uitgeprobeerd heb en verder niet.

Hij werd (en wordt) geleverd met 2 video's waarop instructies gegeven worden, een aantal optredens te zien is en zelfs Bob nog aan het woord komt, naar het schijnt (video's nog niet gezien, anders gaat het nieuwe eraf!).

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Hoe ben jij dan aan die video's geraakt als ik mag vragen Leo?

Sorry dat ik niet meteen reageer: ik heb hier nog een videorecorder staan en ik zou kopieën kunnen maken van de tapes. (het duurt altijd wel even voor ik zoiets heb opgesteld en aangelsoten - psychische drempel.)
Interesse??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back