Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De input van de KP3 hangt aan de outputs van mijn mixer en de output aan de luidsprekers.
Dus pielen doe ik met de hardwaresynths en drumdozen en loop met de KP3.
Dus Arv, een goede keuze om voor hardware te gaan. Wil je dan echt alleen lagen opbouwen? Of wil je ook hier en daar een songopbouw doen... Want met de jamman heb je volgens mij alleen de laatste laag undo funtie. Zou voor mij te beperkt zijn.
Gebruik je de midi aansluitingen van de KP3 ivm. het syncen?
Ik zag dat die jamman dingen ook in serie woeden gebruikt. Maar dat gaat me nu iets te ver.
Of..... Loopy HD app (als je een ipad hebt) met een behringer midi voetcontroller... Goedkoopste oplossing denk ik...
Was zo n roland 505 of zoiets niks? stond tijd terug een te koop hier. Wel een hand ipv voet bakje.
Qua DAW is Ableton Live toch wel de beste optie als het om Live Looping gaat, maar als je een andere DAW gebruikt komt Mobius (VST en/of Standalone) als beste optie uit de bus denk ik..
Het is gratis dus je kan het in ieder geval een kans geven... Het ziet er niet uit, maar als je eenmaal je weg hebt gevonden in Mobius dan schijnt dit wel de beste optie naast Ableton Live te zijn (icm een midi-controller/pedaal)
http://www.circularlabs.com