Wat is laagste prijs..

Gisteren zou iemand langskomen via 2dehands, maar die persoon is niet komen opdagen. Nog een bericht gestuurd, maar ook geen reactie meer gekregen. Persoon heeft het wel gelezen.
Misschien geen toestemming van de partner gekregen?

Ervaringen en beoordelingen werken alleen als je iets verkocht hebt. Je kunt geen slechte waardering geven omdat iemand niet is komen opdagen.

Ik zou een paar weken terug iemand aan de deur kurijgen om een "gratis op te halen" op te halen. Interessante was dat hij bij het maken van de afspraak niet vroeg waar hij moest zijn dus het werd mij een "zal me benieuwen waneer hij in de lucht komt" gevalletje. En raad eens, niets meer van gehoord.

Na een maand gedoe met die markplaatsgeestjes, zelfs gisteren nog eentje die verzendingskosten wou weten en zich blijkbaar dood geschrokken heeft om 7 euro, plots gisteren toch iemand die meldde een PC van mij te willen kopen en hem een uurtje later ook werkelijk kwam ophalen. Hehe, lekker ouderwets zo. 1 PC weg, nog 2 moederborden te gaan.

Het kan ook heel goed gaan. Een MP-er die 2 apparaten van me wil hebben maar een ophaaldate aan het regelen is. Maar wel alvast betaald heeft.

Back