Wat is laagste prijs..

Zoals Nicolas2000 zegt: staat er welgeteld enkele minuten op.

MP/2dehands werken dit soort gedrag ook in de hand door in de chat vooringevulde standaardzinnetjes aan te bieden. Stel je voor dat je zelf een zin zou moeten formuleren.

Verkopers kunnen er ook wat van. Prijs: zie omschrijving. En dan natuurlijk noppes in de omschrijving, en evenmin de biedfunctie aangezet.

Dacht je dat je alle varianten qua prijsvragen gehad had.. hierbij is absolute bodem echt bereikt:
:dubbel:

554256674_1184681953692750_883557871672891494_n.jpg

Wel netjes dat er geen misbruik gemaakt wordt van een huilend zigeunerjongetje ter motivatie van gratis.

"Mijn Japanse oma is dement en wil haar jeugd herbeleven. Daarom zoek ik, gratisch, Japanse synths van voor 1975."

Dacht je dat je alle varianten qua prijsvragen gehad had.. hierbij is absolute bodem echt bereikt:
:dubbel:

554256674_1184681953692750_883557871672891494_n.jpg
Het is toch ook gratis om iets te kopen? Je betaald voor het object en niet voor het kopen van een object. Dus je kan hier gerust JA op zeggen. Gratis KOPEN en voor het bedrag KRIJGEN.
Ik had laatst ook zo iemand die iets voor een achterlijk lage prijs wou kopen op MP en bleef er ook maar gewoon over door zeuren, met een zielig verhaal dat het voor zijn zoon was en bla bla bla. Gelijk blokkeren!

Ik krijg redelijk wat reacties en mensen die een bod uitbrengen, maar dan ook helemaal niet meer reageren.
Of de "is het nog beschikbaar".

Deze had ik gisteren zelfs:
Ik wil het graag ophalen. Waar woont u?
Oh, dat is mij te ver weg...

De lokatie staat zelfs bij de advertentie. Ik ben niet opeens de buurman.

Ik heb de laatste maand ontieglijk veel bieders, "ik wil het graag kopen" etc en ik hoor er steevast niks meer van. Stuur dan gewoon geen bericht.

En mensen die -al ghostend, uiteraard- afhaken zodra ze te horen krijgen dat een pakket van 15kg naar het buitenland verzenden ook een prijs heeft (en ik reken enkel door wat PostNL vraagt, ik pak daar geen cent winst op).

Ik reageer tegenwoordig niet meer op vage vragen. Met wat geluk is er een week later een normale kandidaat. Tijd vreters kunnen er rond.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ruilvoorstellen terwijl ik duidelijk in de ad (en titel) heb staan dat ik die niet wil , biedingen waar je vervolgens niets meer van hoort en idd de eeuwige classic 'Is het nog beschikbaar?' en dan nooit meer wat horen. Het lijkt alleen maar erger te worden op MP.

Back