• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

moog subphatty/korg poly 61/waldorf rocket/ se electronics voodoo mk 2 te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

daanhoog

Nieuwkomer
om wat ruimte te maken voor nieuwe gear bied ik bij deze de volgende synth's aan:

Moog Subphatty- 650,- in absolute nieuwstaat zelden gebruikt is nog geen jaar oud inclusief alle papieren en originele doos en nog ongeveer 2 jaar garantie.

korg poly 61- 200,- - in goede staat alles werkt naar behoren.

waldorf rocket - helemaal nieuw 150,-

en als laatste mijn se electronics voodoo mk 2 ribbon mic. is een jaar oud en heb m in totaal voor 3 opnames gebruikt en klinkt echt waanzinnig heb m naast andere ribbon mics gehouden en vond deze by far het meest dynamisch klinken. ik doe m weg omdat ik een overkill aan mic's bezit voor mijn toepassing mag weg voor 650,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back