• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR606 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
heb je ook een vraagprijs in gedachte ?

ik had je een emailtje gestuurd en 200 geboden (of 225?).
helemaal niks teruggehoord, ik hoop maar dat alles ok met je is ??!

Ik was van plan je woensdag terug te mailen omdat ik nu toch niet thuis ben.

hoe doen jullie dat toch allemaal: niet thuis zijn en toch emailen. snap ik er dan echt niks van?
hoe is de staat van die tr606 en waar is-ie evt op te halen? (of wordt het opsturen?) bedankt en groeten, leo

hoe doen jullie dat toch allemaal: niet thuis zijn en toch emailen. snap ik er dan echt niks van?

Wat dacht je van internetten tijdens het werk ;)

Hee Bas alles goed?

Sander

dat gaat tegen mijn principes in!

(op mijn werk probeer ik namelijk zo weinig mogelijk te doen.)

Ambtenaartje leo????

Mischien moet je proberen zoveel mogelijk lol te hebben op je werk ipv zo weinig mogelijk te doen.

De 606 staat in Alphen aan den Rijn. Dat is voor jou een flink eind rijden aangezien je uit Gelderland komt (toch???).
De staat van de 606 is gewoon perfect. Geen krassen, alle letters zijn nog heel, bijna niet gebruikt, er is 2 jaar geleden nog een nieuwe ingang ingezet voor de adaptor en tevens geheel nagekeken.
Maar uhh 200euro vind ik echt te weinig hoor dus je zal met een beter bod moeten komen.

Mail me even.

ambtenaar ja. de spijker op zijn kop. (in het echt werk ik trouwens wel hard, hoor.)
225 euro is toch wel mijn maximum voor de 606. (voeding en handleiding erbij?)
ik woon niet in gelderland, ik heet zo; die provincie was vroeger van onze familie, maar ach... drank, vrouwen en vervolgens behoorlijk aan lager wal geraakt.

geen kans zeker, dat ik morgen even langs kom in alphen a/d rijn? ik moet naar amsterdam....

Adaptor nee, handleiding ja.
Ik heb wel batterijen dus je kan hem wel in werking zien

Je hebt er zelf voor betaald met je zuurverdiende geld :)

Hoe is je moog???

kaarsrecht toetsenbord, mooie donkerhouten kast met authentieke krasjes en 115v, dus hoe die klinkt weet ik nog niet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back