• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jomox Airbase99, Lexicon MPX1 & Sherman Filerbank V2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

d-tune

Stamgast
Wegens minimaliseren van mijn studio setup, mogen de volgende apparaten naar een nieuwe baasje.

Jomox Airbase99. met laatste firmware, oude firmware krijg je erbij. Richtprijs: €350,-
Lexicon MPX1. Top fx bak, hier ga ik nog spijt van krijgen! Richtprijs: €230,-
Sherman Filterbank V2. Geen uitleg nodig dacht ik zo! Richtprijs: €450,-

Uiteraard verkeerd alles in top staat, en heeft het altijd in een rookvrije studio gestaan. Voor de koop, mag er onder het genot van een bak koffie uitgebreid getest worden!

Ruildeals ben ik momenteel niet in geïnteresseerd, tenzij het een UA Apollo Twin Duo of Apple Thunderbolt display is.

Enkel af te halen in Utrecht.

De Sherman Filterbank V2 is gereserveerd.

De Jomox en de Lexicon zijn nog steeds opzoek naar een nieuw baasje!

De Sherman heeft een nieuw baasje!

De Jomox en de Lexicon zijn nog steeds beschikbaar!

De Jomox is gereserveerd tot woensdag!

De Lexicon blijft nog over, doe een goed bod en hij is voor jou!

De Jomox is ook verkocht!

Deze mag op slot! Maak een nieuw topic aan voor andere gear.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back