Oberheim Matrix-1000 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Moet zeker lukken om er eentje te vinden in goede staat tussen de 300-350€.

Kijk anders hier es... Anders weet ik er nog wel eentje in die prijscategorie...

Laat je vooral niet jennen door die paar idioten die er hier momenteel 500€ of meer voor durven vragen... Dat die het maar op evilbay gaan proberen... :dubbel:

Kijk anders hier es... Anders weet ik er nog wel eentje in die prijscategorie...

Laat je vooral niet jennen door die paar idioten die er hier momenteel 500€ of meer voor durven vragen... Dat die het maar op evilbay gaan proberen... :dubbel:

Ik denk idd dat 400 wel de max is voor een mint exemplaar.

Linkje had ik al weken terug pm gestuurd maar nooit iets van gehoord verder helaas.

Laat je vooral niet jennen door die paar idioten die er hier momenteel 500€ of meer voor durven vragen.

Let wel een beetje op je woorden s.v.p. :duivels:
Is geen durf voor nodig om voor de mijne 550 euro te vragen, hij hoeft tenslotte niet weg en ik hoop dat Nerdling een goedkopere kan vinden :halleluja

ja vind je ook nog wel voor 250 - 300, er zijn er best veel van
hij klinkt mooi maar is sloom, spartaans, niet te editten op het ding zelf, bromt vaak, 1 mono output etc.
voor 500 euro koop je een Matrix 6 makkelijk of een rack

Idd.. moet gewoon lukken voor veel minder dan 500.

Die brom is toch meer de behuizing zelf? Tenminste de mijne doet dat een heel klein beetje maar zit niet in het geluid ofzo :)

ja vind je ook nog wel voor 250 - 300, er zijn er best veel van
hij klinkt mooi maar is sloom, spartaans, niet te editten op het ding zelf, bromt vaak, 1 mono output etc.
voor 500 euro koop je een Matrix 6 makkelijk of een rack

Jij zou een matrix 6R aanraden? Ik heb wel een patch editor om mee te editen :)

Ik dacht dat de 6R veel duurder was dan 500 maar voor die prijs sta ik daar ook voor open.

Mod graag titel wijzigen naar Matrix 6R of 1000 graag :)

Oh ja, je vind zeker en M1000 voor 250€. De staat is dan ook navenant of voor onderdelen.
Wordt nou eens wakker zeg.
We leven in 2015 en de prijzen zijn niet meer wat ze 3 jaar geleden waren.

Ja maar je moet die kerels toch een eerlijke kans geven hun buitensporige prijzen te kunnen verdedigen...

Ja maar je moet die kerel toch een eerlijke kans geven zijnbuitensporige prijzen te kunnen verdedigen...

Hoor ik hier iemand klagen als ze voor een Juno 60 zo'n 1200 euro vragen :?
Dat vindt ik pas buitensporig, maar er zijn genoeg mensen die er dat GRAAG voor betalen.
Ik hoef niets te verdedigen, hij hoeft namelijk helemaal NIET weg :eureka:
Er zijn misschien veel mensen die 550 euro veel vinden voor een Matrix 1000 en er zullen ook wel enkele zijn die dat er wel voor willen betalen.
Natuurlijk wil ik persoonlijk ook niet te veel betalen voor een instrumenet, maar als je graag iets wil hebben en er is op dat moment geen alternatief dan betaal ik gewoon de vraagprijs net zoals voor mijn Korg 700S die 1150 euro heeft gekost, tel daar nog het recapen en midi inbouw boven op en dan kom je op 1750 euro.
Veel hé, maar IK had het er wel voor over, vele andere niet ;)

Mijn Novation Super Bass Station mag ook weg voor 750 euro... Het mag maar moet niet natuurlijk... :D

Ik heb zelf vorige week nog een Matrix 1000 in goede staat gekocht van een sympathieke type voor een markt conforme prijs... Dus het is wel degelijk mogelijk... :okdan:

Mijn Novation Super Bass Station mag ook weg voor 750 euro... Het mag maar moet niet natuurlijk... :D

Ik heb zelf vorige week nog een Matrix 1000 gekocht voor een markt conforme prijs... Dus het is wel degelijk mogelijk... :okdan:

Novation is nog geen Oberheim, appels met peren vergelijken.

Heb je mij horen zeggen dat dat niet mogelijk is, je leest alleen wat je wilt lezen.
Laat een ander in zijn waarde, ik bemoei me ook niet met jou verkoop prijzen als je iets te koop hebt staan.
En wat is duur, ja die Korg 700S van mij die was pas echt duur!

Heren :) kunnen jullie niet ergens een Tina praatgroepje beginnen over het wel of niet aanvaardbaar vinden van een vraagprijs en vergelijkingen maken :D

Volgens mij is dit een draadje van Nerdling die een Matrix 1000 zoekt (voor een redelijke prijs) en niets anders :koffie:

Is nu (niet zo) aardig vervuild van niet relevante info lijkt me :gaap:

Status
Please reply by conversation.
Back