Knaller
minimal moozik
Karvan Cevitam Cassis, medium koud.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Na een aantal jaren zal iemand zich toch af gaan vragen waarom hij zoveel drinkt. Het enige wat je doet is 20 flesjes naar binnen kieperen. Bij nummer 20 proef je het bier overigens niet eens meer. Maw, mensen drinken voor de "vorm". Iemand met een kater heeft doorgaans alleen gedronken omdat "alle anderen" ook drinken. De zielige meedrinker drinkt dus mee.![]()
FF serieus dan. Waarom 20 biertjes achter elkaar drinken. Met 5 tot 6 biertjes kun je het ook gezellig hebben. Blijf je nog nuchter ook! En als je geen alcoholische versnaperingen lust, dan drink je niet!
Da Muffgent heeft gesproken![]()

Origineel geplaatst door BananaWorld
Gewoon 's morgens een banaanje eten en je bent zo weer de oude (geen grapje).![]()
Ik snap niet dat mensen zich daaraan storen.
Klopt.. die maatschappelijke normen, maken mensen die een pilsje drinken, zwervers en hanggroepjongeren? :confused:Origineel geplaatst door BananaWorld
Veroorzaken zwervers dan overlast.
Hanggroepjongeren dan.
Het heeft te maken met maatschappelijke normen...........maar laat ieder zelf maar oordelen.
Origineel geplaatst door dextah
Gewoon door zuipen .
Neeneenee. Pijn is fijn. Bloed moet.Origineel geplaatst door fuse
Je kunt je ook laten castreren.
Dan ben je metteen van je rothormonen af en hoef je niet meer naar de kroeg om chicks te scoren.
Raak je van de drank af en heb je nooit meer een kater.
Maar ook nooit meer een poes.
Scheelt knaken en kun je uit frustratie de meest fantastische muziek maken.
Pijn is fijn, pijn moet.
Origineel geplaatst door Nolet
Psies....ik heb alles wel geprobeerd tegen katers (inclusief niet drinken) maar gewoon weer beginnen met drinken de volgende dag werkt als een trein!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik snap niet dat mensen zich daaraan storen.
Origineel geplaatst door Bahamut
klinkt als een alcoholist in wording![]()