Heeft iemand tips tegen een kater??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Na een aantal jaren zal iemand zich toch af gaan vragen waarom hij zoveel drinkt. Het enige wat je doet is 20 flesjes naar binnen kieperen. Bij nummer 20 proef je het bier overigens niet eens meer. Maw, mensen drinken voor de "vorm". Iemand met een kater heeft doorgaans alleen gedronken omdat "alle anderen" ook drinken. De zielige meedrinker drinkt dus mee. 8o)

FF serieus dan. Waarom 20 biertjes achter elkaar drinken. Met 5 tot 6 biertjes kun je het ook gezellig hebben. Blijf je nog nuchter ook! En als je geen alcoholische versnaperingen lust, dan drink je niet!

Da Muffgent heeft gesproken :smeris:

er is een verschil tussen drinken om het gezellig te hebben en drinken omdat het gezellig is ;)

Origineel geplaatst door BananaWorld
Gewoon 's morgens een banaanje eten en je bent zo weer de oude (geen grapje).:P

werken sinasappels of appels ook?? ik lust namelijk geen bananen..........

Origineel geplaatst door BananaWorld
Veroorzaken zwervers dan overlast.
Hanggroepjongeren dan.

Het heeft te maken met maatschappelijke normen...........maar laat ieder zelf maar oordelen.
Klopt.. die maatschappelijke normen, maken mensen die een pilsje drinken, zwervers en hanggroepjongeren? :confused:

Je kunt je ook laten castreren.
Dan ben je metteen van je rothormonen af en hoef je niet meer naar de kroeg om chicks te scoren.
Raak je van de drank af en heb je nooit meer een kater.
Maar ook nooit meer een poes.

Scheelt knaken en kun je uit frustratie de meest fantastische muziek maken.
Pijn is fijn, pijn moet.

Origineel geplaatst door fuse
Je kunt je ook laten castreren.
Dan ben je metteen van je rothormonen af en hoef je niet meer naar de kroeg om chicks te scoren.
Raak je van de drank af en heb je nooit meer een kater.
Maar ook nooit meer een poes.

Scheelt knaken en kun je uit frustratie de meest fantastische muziek maken.
Pijn is fijn, pijn moet.
Neeneenee. Pijn is fijn. Bloed moet.

Maar inderdaad: alle goede (okee, rock-)muzikanten hebben één of andere levensgrote frustratie (maar vallen katers daar ook niet onder?).

Origineel geplaatst door Nolet
Psies....ik heb alles wel geprobeerd tegen katers (inclusief niet drinken) maar gewoon weer beginnen met drinken de volgende dag werkt als een trein!

klinkt als een alcoholist in wording ;)

je hoofd niet bewegen.

En anders ff naar engeland ofzo om alcaselzer XS te halen.
Dat spul doet wonderen, 1 keer in mun leven een kater gehad (een echte!!!!) en dat spul hielp me er
binnen een kwartier vanaf.
Helaas niet in NL verkrijgbaar

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik snap niet dat mensen zich daaraan storen.

ik stoor me daar ook niet aan, ik heb alleen zo'n medelijden met die zielige figuren. wat voor leven moet je hebben als je in de trein een halve liter bier gaat drinken? let wel, ik heb het over één halve liter, bij 2 of meer heb ik dat gevoel niet en dat zijn ook hele andere personen.
naar mijn inzicht zijn er 2 opties:

1) de persoon in kwestie komt van zijn werk (ja het zijn altijd mannen en het is altijd zo rond een uur of 5) en kan niet wachten om te beginnen met drinken. thuis heeft hij een hele koelkast vol met alleen maar bier en 1 pot augurken. later op de avond overstappen naar het zwaardere werk en morgen weer precies hetzelfde

2) de persoon in kwestie komt van zijn werk en mag thuis niet drinken van moeder de vrouw dus is hij genoodzaakt in de trein bier te gaan drinken. voor de thuiskomst nog even een sjekkie roken en misschien nog iets eten om de biergeur te maskeren en vooral geen bier-boeren laten.

andere redenen kan ik niet bedenken of heb ik al ontkracht. welke optie het ook is, ik vind het een zielige gewoonte. ik rook ook geen joints midden op straat omdat ik dat ook een zielig vertoon van rebellie vind. zelfde verhaal eigenlijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back