Intellijel LINIX

Status
Please reply by conversation.

Kneelz

Reuzebonk
Ik ben al een tijdje op zoek naar een LINIX, iemand er 1 over?
Bij Schneiders zit ik al 4 maanden te wachten maar ze weten nog steeds niets over een mogelijke levering :r

Jeej, die is ge-PB-ed!!!
Wordt mijn eerste niet-vasteland-europa shipping dan :)

Kan ik gewoon via de bank overmaken naar Engeland of gaat dat gepaard met extra kosten??

THANK YOU!!

Als je een bank overschrijving gaat doen naar Engeland heb je te maken met gedeelde kosten, anders dan met banken in bijvoorbeeld Amerika kan je niet alle kosten op je nemen.... hou hiermee rekening!!!! De ontvanger moet dus ook een portie betalen. Wat je kan doen is om moeilijkheden voor te blijven is even vragen wat die kosten zijn (zal de verkoper wellicht weten) en deze dan bij het bedrag bij te tellen :)

Als je een bank overschrijving gaat doen naar Engeland heb je te maken met gedeelde kosten, anders dan met banken in bijvoorbeeld Amerika kan je niet alle kosten op je nemen.... hou hiermee rekening!!!! De ontvanger moet dus ook een portie betalen. Wat je kan doen is om moeilijkheden voor te blijven is even vragen wat die kosten zijn (zal de verkoper wellicht weten) en deze dan bij het bedrag bij te tellen :)

Daar is paypall voor ;) verkoopkosten voor de verkoper of die delen, maar wel meteen een kopers garantie.

Ja weet ik, paypal werkt in principe goed maar ik heb een zootje van mijn accounts gemaakt... zelfs paypal komt er niet meer uit :okdan:

Daar is paypall voor ;) verkoopkosten voor de verkoper of die delen, maar wel meteen een kopers garantie.

Dat was de vraag niet, die ging over een bankoverschrijving :D

Verder zou ik mij niet zo blind staren op Paypal en kopersgarantie (maar dat is een ander verhaal) :eureka:

Ik heb vorig jaar nog via banktransfer betaald aan iemand in GB, volgens mij zaten daar verder geen kosten aan verbonden, maar kan me vergissen.
Ik heb al een aantal keer van mede-Wigglers gekocht, nooit een slechte ervaring gehad. Je mag er pas spullen aanbieden als je 100 posts hebt, dus dat geeft al een beetje vertrouwen...

Ligt eraan welke bank, de bank van degene waarvan ik de Linix wil kopen in UK rekent er in ieder geval 20GBP voor... dus ik heb mijn Paypal account met een hoop gezever weer op orde gemaakt ;)

Ik heb weleens een DVD in USA besteld via banktransfer en de 20USD werd bijna 40USD... Ging van de ING naar een bank in italie en nog een tussenliggende bank naar de bank van de begunstigde. Alle tussenliggende banken verrekenden een bedrag voor de 'moeite'... ekkulzzzz

Gaat goed komen met die Linix!!! Bedankt SmartBits!!!!!!!!!!!!

Status
Please reply by conversation.
Back