Fresh Synth Addict Member

Sublimited

MaXiMiZe cReAtIvItY!
Dat ik dit forum nog niet eerder ben tegengekomen!
Als ik het zo doorlees genoeg interesante topics..

Korte intro:

Mijn favoriet is mijn NordRack2.
Ik ben zo'n 10 jaar bezig met zelf synths & samples, begonnen met de Bekende A500 + ProTracker en tegenwordig met oa. Cubase/Yam 01v/3000XL.

Stevige techno (Hard House) doe ik het liefst, maar Club/Trance is ook altijd erg lekker om te doen.

Ooit enkele Hardcore tracks uitgebracht (oa. met de Amiga (OctaMEd), nu wat meer serieus bezig).

Ik kijk er naar uit om hier wat discussies te voeren over SoftSynths, Clavia en digitaal afmixen...

Kijkt noa es, een gozah uit De Haag. :)

Softies, knaagdieren en koken? Volgens mij kan dat allemaal hier wel.

Re: Fresh Synth Addict Member

Origineel geplaatst door Sublimited
begonnen met de Bekende A500 + ProTracker en

Kijk ookal zo begonnen! En dan hiertussen eindigen ;)

Welkom!

Re: Fresh Synth Addict Member

Ooit enkele Hardcore tracks uitgebracht (oa. met de Amiga (OctaMEd), nu wat meer serieus bezig).

Waar, wanneer en onder welke naam?

Welkom trouwens. :)

Origineel geplaatst door Ralf T
Welkom! Wat heb je precies uitgebracht en waar?

Ik heb 5 EP's uitgebracht op 'Rave Records' (Combined Forces)

Misschien kennen jullie me eerste release wel, ik was toen 17 en heb het origineel op me Amiga gekneed. De uiteindelijke versie heb ik met 'DJ Gizmo' in de Gizmania studio's gepuzzled.

Rave12 'De Haag Hakke!'
Rave17 'Uit me dakkie' /
Rave18 'Rougher&Tougher'
Rave49 'Digital Revolution EP' (Pump up)
Rave50 'Somebody Scream'

Ik heb later ook nog wel eens een remixes gemaakt voor het Gizmanaix label.

Ja, en toen zat ik een beetje te diep in de 'Scene' (4 keer per week feesten, het hele weekend van vrijdag tot zondag doorgaan, enz.). Dat was om het zacht uit te drukken niet echt positief was voor mijn studie. ;)

Toen toch maar voor de zekerheid van het diploma gekozen...

zie website

De vuilniswagen komt net je straat in rijden. 8o)

Woon je in de buurt van de Garderenstraat? Of lijkt het allemaal op elkaar daar in Den Haag? :)

En wat betreft je tracks, sombody scream ken ik volgens mij wel. Zit er ook de 'everybody scream' sample in?

Origineel geplaatst door krz

Woon je in de buurt van de Garderenstraat?

De straatnaam zegt me niet zoveel (maar het zou net zo goed om de hoek kunnen zijn).
Ik woon in het centrum (simpel gezegd tussen het spui en het rijswijkse plein)

En wat betreft je tracks, sombody scream ken ik volgens mij wel. Zit er ook de 'everybody scream' sample in? [/B]

Ja, die sample zit er in.. Maar er zijn natuurlijk meerdere releases geweest waar deze sample in zit...

Vergelijkbare discussies

Back