Inloggen

KSUS

The Syncopath
Heb niet alles gelezen, maar ik heb altijd al last gehad met inloggen. Soms log ik in maar vraagt hij direct erna weer mijn credentials.

En de SC player is niet altijd zichtbaar voor iedereen, waar wat bij andere fora geen probleem is. (dit probleem zag ik echter wel al eerder voorbij komen)

Last edited by a moderator:
Heb ik ook keer gehad. Kruisje maakt dat niks uit.
Had bij mij te maken met een cookie extension in Chrome (Tab Cookies) in combinatie met indirecte cookie instellingen in Chrome (onder geavanceerde instellingen/ Privacy/ Inhoud)

Het probleem Soundcloud player niet te zien heb ik nu thuis ook. Nog niet uitgezocht wat het is. Waarschijnlijk ook een extension.
Ga meestal even naar andere browser.

Zelfde probleem hier....vakje kruis ik aan.
Ik gebruik Comodo Dragon en SF is het enige forum wat telkens de inlog vergeet....vaak al als ik naar een ander topic ga oid.

Met firefox heb ik het niet. Wel valt me op als ik naar synthforum.be switch, af en toe via een google search kom ik daar uit, dan ben ik niet ingelogd. maar dat lijkt me normaal.

Heb niet alles gelezen, maar ik heb altijd al last gehad met inloggen. Soms log ik in maar vraagt hij direct erna weer mijn credentials.

En de SC player is niet altijd zichtbaar voor iedereen, waar wat bij andere fora geen probleem is. (dit probleem zag ik echter wel al eerder voorbij komen)

Welke browser gebruik je? En met welk besturingssysteem werk je?

Met firefox heb ik het niet. Wel valt me op als ik naar synthforum.be switch, af en toe via een google search kom ik daar uit, dan ben ik niet ingelogd. maar dat lijkt me normaal.

Cookies gelden inderdaad per domein dus een switch naar .be gaat resulteren in opnieuw inloggen. :)

Cookies instellingen zijn in 99% van de gevallen de oorzaak van het niet onthouden van een login sessie.

Soundcloud problemen kunnen uit allerlei hoeken komen. Bijv. browser extensions of een flash player die niet up to date is. Soms zit het ook in de link zelf (je moet bijv. als het goed is altijd https:// gebruiken wil het werken).

Mochten het na al deze zaken nog niet werken hoor ik het graag. Ik ervaar zelf in ieder gevalnooit problemen met FireFox of Safari onder OSX.

Back