MODEL 500 live

Het is niet strak genoeg om de energie goed over te brengen....sommige stukken zijn erggggg saai en missen ook energie.

Ik snap best wel dat er veel mensen zijn die hun muziek goed vinden, maar als live verhaal kan ik er weinig mee.

Er zitten inderdaad wel momenten in dat het inkakt of er een hoop getierelantijnt wordt over een beat maar als het loopt vind ik het wel erg mooi dat iedereen daar een groot deel live staat te doen. UR live vind ik beter, maar die hebben ook een hoop tracks die zich er goed voor lenen.

Ik denk niet dat die registratie de feeling van het moment goed kan weergeven, daar moet je zelf bij zijn.... je weet hoe dat gaat, recordertje aangesloten op een of andere DJ mixer of inhouse microfoon audio lijntje gemixed voor de zaal geen speciale mix voor je thuis hifi of laptopspeaker, thuis hoor je geen bassen, geen energie, zang die veelst te hard staat etc.

Dat denk ik ook wel....de mensen die er waren hebben vast een geweldige nacht gehad...

Ben het met je eens dat het geen "vloeiende" liveset is waar de boog continu gespannen is...
Mssn probeerden ze dicht bij de ep releases te komen...
De sound is tof! Helaas is het genre te groot om aan een electro vinylverzameling te beginnen :P

Back