• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKG BX-15 Spring Reverb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Te koop: een AKG BX-15 spring reverb.
Mooie vintage analoge (ja ja ;)) galm. Professioneel gebouwd jaren 70 studio spul, gebouwd in Oostenrijk. Dus niet te vergelijken met die kleine veergalmpjes die je in orgeltjes, space echo's en ouwerwetse hi-fi tegenkomt. Hier niks geen RCA tulpjes, gewoon stereo XLR aansluitingen.
Is trouwens met wat fantasie nog nét portable te noemen... (vraag maar aan Klaus Schulze) :D

De BX-15 is in nette staat (natuurlijk niet nieuw meer na al die jaren, maar het tolex is netjes, geen rare deuken/krassen, alle knoppen erop, lampje werkt etc.) en technisch prima in orde.
Is een tijdje geleden nog nagekeken en afgesteld door Maarten Halmans van Artefacts.

Foto ter indicatie (dus niet de mijne):

BX15-24.jpg

Ik vraag er 1000 euro voor. Da's niet weinig geld, maar volgens mij zeker niet te duur vergeleken met de Ebay / handelaar prijzen die ik de afgelopen tijd langs zag komen.
Kijk ook eens wat er tegenwoordig al voor de (kleinere) BX-5 en (broertje) BX-10 wordt betaald!

Wordt niet verstuurd, afhalen in Alphen aan den Rijn - binnen redelijkheid is bezorgen mogelijk (tegen vergoeding brandstofkosten).

Niet meer teruggehoord van geinteresseerde, dus bij deze een schopje...

Nog beschikbaar.
Ik ben trouwens best wel in voor (gehele of gedeeltelijke) ruil met een leuke polysynth of eurorack spul.

Prijsdrop naar 950 euro.
Of ruil met een Clavia A1 (rack) of zoiets.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back