Twijfel eigenlijk of ik niet beter voor een 3080 zal gaan en vraag me af of 175,- voor 5050 niet teveel is ,dit werd er jaren geleden al voor gevraagd.
€175 is zeker niet te veel. Een perfecte JV-1080 gaat meestal al voor €150.
De XV-5050 heeft wel een soort van gladgestreken geluid met weinig dynamiek. Heel mooi binnen de lijntjes. Op papier heeft deze module de beste convertors en zo, maar ik zou hem niet kopen als je op zoek bent naar een wat ruiger geluid. Een XV-3080 zal iets minder gelikt klinken. Heb zelf ervaring met een JV-1080 en die had echt wel een meer in-your-face geluid dan de XV-5050.
uiteindelijk een XV5050 gekocht voor 160,- euro en ik moet zeggen dat is hij zeker waard.
Als rompler gebruik ik hem naast een MOX6 (en als leadsynth een KingKorg) en ik moet zeggen dat ik hem een goede aanvulling vind, ook over het geluid ben ik goed tevreden.
Wel ben ik nog op zoek naar een XV editor voor een MAC 10.9.5 , dus als iemand hier iets voor weet GRAAG een reactie
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.