Crockett's Theme Remake

Ik zal mijn opmerking nog eens posten zoals ik die ook bij de track van het Kraftwerk covertje heb gezet :

Dit soort inspanning is 1000x waardevoller dan de 'maak eens een k*tnummer contest' dat enkel maar het niveau van SF naar beneden haalt en werkelijk NIKS bijdraagt dan gezever.

Het wordt dan ook hoog tijd dat er een ernstige cover contest komt.
Proficiat met het resultaat !

Klinkt goed man!:okdan:

Ahhh... de witte testarossa.. de alligator op het jacht.. de autistisch stille hoofdcommisaris.. de dromerige beelden van Miami.. de rayban's..

Alles komt weer boven :)

Goed gedaan..

Dit soort inspanning is 1000x waardevoller dan de 'maak eens een k*tnummer contest' dat enkel maar het niveau van SF naar beneden haalt en werkelijk NIKS bijdraagt dan gezever.
En bovendien had ik minstens zoveel plezier als bij het maken van een "k*tnummer contest" bijdrage.

Oei, die komt wel heel erg in de buurt! Goede sounds hoor 8~

Als ik echt heel kritisch luister: mag de gitaar nog een tikje meer naar voren in de mix naar mijn gevoel en mag iets 'dikker' nog, misschien net een beetje extra reverb/korte delay erop nog? Of de partij dubbelen misschien?

Maar buiten dat kleine puntje een hele gave cover, waar ik het origineel echt even bij moest zoeken om de verschillen te horen :okdan:

Beter dan Starink! :D

Nou vraag ik me wel af of er vroeger elke keer iemand de reverb heeft open moeten draaien op elke 8e kickdrum...

Cover 100.000 van de Crockett's Theme , heel leuk maar zonder van je tijd.

Beetje kort door de bocht vind ik, dat ligt helemaal aan het doel dat je jezelf stelt. Als jij dat doel niet deelt, tja, dat betekent nog niet dat hij zijn tijd beter anders had kunnen besteden.

Volgens mij heb je gewoon het plaatje opgezet. ;)

Goed gedaan.

Ik vind het vaak behalve leuk ook erg leerzaam om te proberen in de buurt te komen van een bestaand nummer. Hoe maak je dat geluidje, welk effect is gebruikt en wat voor trucs kun je toepassen om tot iets te komen.
Helemaal geen verspilde tijd, maar aangenaame leertijd.

Ik zal mijn opmerking nog eens posten zoals ik die ook bij de track van het Kraftwerk covertje heb gezet :

Het wordt dan ook hoog tijd dat er een ernstige cover contest komt.
Proficiat met het resultaat !

Kan ik me in vinden. 8>

Cheers,
Exo. :mega:

Ik zou die gitaar er helemaal uit pleuren ;)

is het nou niet leuker om gewoon een eigen versie te maken met je eigen synth sounds enzo? DIt is bijna hetzelfde als het orgineel, dat is toch niet de diepte ingaan

ff ook een clip met dikke ferraries erbij maken (kan je vast van iemand hier op het forum lenen ;) )

Jesus wat een braafburgelijk brombeer gezever....het nivo van SF naar beneden halen STEL JE VOOR rofffffll :D

Back