Roland SH-09

Status
Please reply by conversation.

kalashnicore

Ingeburgerd
Hoi Forumleden,

Bij deze zoek ik een Roland SH-09! Ik zou er 550 euro voor willen geven, veel meer heb ik als student ook niet echt :) of een voorstel is ook altijd welkom, Ik wil eventueel ook mijn Korg Ms-20 ervoor ruilen + wat extra cash
Moest iemand een SH-101 wegdoen toevallig is die ook zeker welkom!

Alvast bedankt!
Groetjes
Bregt

Ja dat is waar, Is het dezelfde als de sh-09 maar dan met extra oscilator? vind dat hij precies wat scherper klinkt maar dat is gewoon van dinge die ik hier op het internet hoor

OK nice bedankt voor de tips! Hoop wel dat ik er eentje vind voor niet meer als 200 extra
Mods,deze mag dicht!!!

Ik zag laatsts een sh2 voor 850 staan, dacht ik toch...
Men vraagt meer voor een sh101, ik zou steeds de sh2 kiezen!

Klopt, die SH2 is net verkocht, maar heeft volgens mij een hele tijd voor 850 te koop gestaan...
Op MP staat of stond er ook een hele tijd 1 in Amsterdam, met koffer ook voor 850.

Klopt, die SH2 is net verkocht, maar heeft volgens mij een hele tijd voor 850 te koop gestaan...
Op MP staat of stond er ook een hele tijd 1 in Amsterdam, met koffer ook voor 850.

Super bedankt voor de tip maar is MP? :D

achzo wist ik niet dus bij deze wel hehe,
Had gistere eral op gezocht en had er inderdaad geen gevonden , toch bedankt alvast.
Wat vinden julie trouwens van die nieuwe Roland system-1?
Die heeft nu ook SH-2 en SH-101 plugout software
Mvg,
Bregt

Als je eerst een dikke bak zoekt en daarna wilt overschakelen naar een plug in denk ik dat je bedrogen uitkomt....

achzo wist ik niet dus bij deze wel hehe,
Had gistere eral op gezocht en had er inderdaad geen gevonden , toch bedankt alvast.
Wat vinden julie trouwens van die nieuwe Roland system-1?
Die heeft nu ook SH-2 en SH-101 plugout software
Mvg,
Bregt

Heb er nog nooit mee gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat die even dik gaat klinken als die oude bakken....

SH-1 is ook zeer vette Roland mono, 1 VCO maar ik verkies hem boven een SH-2, niet dat ie goedkoper of minder zeldzaam is :)

Ok vet die sh-1 ook is checke maar ben echt wel fan van de SH-2 aangezien die echt wel hetzelfde als de SH-9 lijkt met extra osc.
Ja uiteraard zal die system-1 niet zo vet en rauw klinke als de originele maar echt "bedrogen" zal ik niet zijn financieel gezien als arme student aangezien diegoedkoper is. maar dat is eigelijk dan gewoon een plugin en die synth werkt dan als controller en audio interface? of ben ik nu mis? dan is het wel spijtig dat je de plugin niet gewoon apart kunt kopen toch?

Status
Please reply by conversation.
Back