• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis Fusion 8HD Klaus Schulze edition

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
bijna als nieuw, na lang zoeken heb ik 2 mini mini krasjes kunnen vinden, nauwelijks zichtbaar - verder technisch perfect, schoon, rookvrij en zeer mooi.....

welbekend workstation: synth, sampler, midi sequencer, hd recorder, fx enz enz in 1 apparaat met mooi piano klavier van 88 toetsen.

heel veel geluiden erin, heel veel geluiden en mooie samples beschikbaar op het net.

het is een klaus schulze edition, dus een later model zonder problemen.

€550,- eventueel met zeer mooie passende flightcase voor €600,-

ophalen of eventueel afleveren, verzenden per post zal lstig worden.

foto's volgen indien nodig - maar hij ziet er perfect uit.

foto's - binnen genomen, dat wel.

Attachments

• SAM_2326.jpg
    SAM_2326.jpg
    53,6 KB · Bekeken: 132
  • SAM_2327.jpg
    SAM_2327.jpg
    55,6 KB · Bekeken: 126
  • SAM_2325.jpg
    SAM_2325.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 128
  • SAM_2328.jpg
    SAM_2328.jpg
    57,4 KB · Bekeken: 125
  • SAM_2329.jpg
    SAM_2329.jpg
    58,4 KB · Bekeken: 124
schop met eenmalige prijsverlaging..... 525,- zonder case of 575,- met flightcase....

evt geinteresseerden uit de buurt van breda den bosch tilburg eindhoven - ik ben morgen in de buurt....

laatste schop voor dit zeer complete, perfect werkende workstation met zeer veel prachtgeluiden intern en nog veel meer mooie samples beschikbaar (waaronder de polymoog vox humana, van hollow sun, ooit hier ter huize meticuleus gesampled, sampler, hd recorder, midi sequencer, uitgebreid geheugen, 80gb hd, arpeggiator, piano klavier etc, inclusief mooie flightcase voor 575,- !!!!

mooier dan dit wordt het niet.

:slotje: svp

even kijken hoor... 27 feb, 28 feb, 29 feb, 30 feb, 1 mrt - alweer 5 dagen verder.

ik ga het maar op marktplaats proberen en anders zet ik m in de kist weg.
onbegrijpelijk eigenlijk, want in erg mooie staat, een zeer mooie klank en heel veel extra's, zeer compleet, voor zo'n prijs.
maar ja...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back