23 maart ELECTRO IN UTRECHT

stijn

TaMaHaTa
:)

Attachments

• headroom.jpg
    headroom.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 191
Zeg Stijn, je kan ook gewoon 'n antwoordje geven op je eigen thread om 'm weer naar bovenaan de lijst te sturen. Bumpen heet dat. Stiekeme spammer! ;)

misschiend da's ook ff kom. hangt er vanaf of stufi al binnen is ;-)

Ja nou ACU ik weet het niet ben er wel es geweest maar is zo tering klein!! 3 mensen 10 bier en het zit vol. ;{

P.S. voor de liefhebber MOrgen is Aphrodity in Adam en volgens betrouwbare bronnen zijn er nog kaarten over!!

P.S.2. Volgende week vrijdag ( 5 april ) is er weer een DnB special in de VLOER

Origineel geplaatst door unit-23
Ja nou ACU ik weet het niet ben er wel es geweest maar is zo tering klein!! 3 mensen 10 bier en het zit vol. ;{

dat kleine vinnik wel prettig eigenlijk. lekker knus en gezellig. niet zo massaal

Nou onder het genot van een biertje wil ik daar nog wel es over "twisten" :[>

Nou onder het genot van een biertje wil ik daar nog wel es over "twisten" :[>

hehe. ik denk dat het gewoon een verschil van smaak is. daar kan je lang of kort over twisten, maar je komt er toch niet uit :)

neem nou bijvoorbeeld kikker, waar interzone nu naartoe is verhuisd. dat vinnik veel minder prettig voor een event als interzone als acu.

Interzone?? /me don't know. define please 8D
uuhh... je woont in utrecht en kent interzone niet? joe zeker niet zo in de experimentele muziek? :D

www.radiantslab.com/interzone

tweemaandelijks feest/festival voor experimentele techno.

OK ik heb ff zitten lezen op hun site en ben er wel geweest de vorige keer in de kikker. Het thema was toen "beeld ondersteund met geluid" ik vond het opzich wel grappig, niet echt bijzonder ofzo.
Die expirimentele muziek ben ik niet echt mee bezig, ik maak en doe mijn eigen ding. De laatse keer dat zoiets dergelijks in de ACU of (die tent op bemuurde weerd) was vond ik de lui die daar kwamen echt super wazig en A relax.

Maar het is net wat je zei "ieder zijn smaak"

vind je de Vloer ook massaal dan?

de vloer kom ik eigenlijk meestal niet. wij wonen echt helemaal aan de aandere kant in ondiep dus da's zeg maar te ver weg ;)

te veel moeite om daar naartoe te gaan.

Back