• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon MX300 - super effectprocessor!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Zeer professionele en goede effectprocessor met de galm waar Lexicon zo bekend om staat. De 'grote broer' van de veelverkochte MX 200. Een buitenkansje voor de muzikant die écht werk wil maken van een mooie reverb! Deze mag weg omdat ik er nu twee heb. Echt een super-processor, inc. USB om 'm in je DAW te gebruiken, maar stand-alone kan natuurlijk ook.

Lees de online reviews: alles over het gebruiksgemak en de enorm hoge kwaliteit van Lexicon voor een zacht prijsje. Nieuwprijs bij Thomann en Bax-shop: €319,-

Ik dacht aan een vraagprijs van €200,-. Die prijs staat niet in steen gebeiteld: doe een goed bod en hij is voor jou!

Eventuele verzendkosten zijn voor de koper. Advertentie staat ook op MP: http://www.marktplaats.nl/902631262

Features:
- 2in/2uit configuratie
- 16 verschillende effecten waaronder delay en modulatie effecten
- DBX compressie
- LCD scherm voor betere navigatie
- 5 effect routing modi
- 99 fabrieks/99 gebruikersprogramma's
- MX-edit editor/librarian software (te downloaden via de website van Lexicon)
- Als VST plugin te gebruiken
- S/PDIF digitale in- en uitgangen
- MIDI in/thru
- Gebalanceerde XLR en 1/4 inch TRS in/uit

Er blijkt een klein defect te zijn: de push-functie van de rechter draaiknop die het niet meer. Dat is geen probleem als je in het system-menu de automatische selectie op 'aan' hebt staan. Bij mij stond die altijd aan (ik gebruikte vaak dezelfde geheugenlocatie met een eigen patch), vandaar dat dit me nu pas opvalt.

Vanwege dit minimale euvel geef ik €25,- korting aan een vriendelijk forumlid dat deze topeffectbak over wil nemen.

Een goed bod wordt altijd overwogen.

Eenmalige prijsverlaging:

€175,- of een goed bod.

Ophalen in Weesp. Koffie is dan warm en gratis voor forumleden. :koffie:

Er blijven mensen via MP reageren en soms doen ze een bod. Maar daarna wordt het angstvallig stil... Dus, nog steeds te koop.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back