Zeer professionele en goede effectprocessor met de galm waar Lexicon zo bekend om staat. De 'grote broer' van de veelverkochte MX 200. Een buitenkansje voor de muzikant die écht werk wil maken van een mooie reverb! Deze mag weg omdat ik er nu twee heb. Echt een super-processor, inc. USB om 'm in je DAW te gebruiken, maar stand-alone kan natuurlijk ook.
Lees de online reviews: alles over het gebruiksgemak en de enorm hoge kwaliteit van Lexicon voor een zacht prijsje. Nieuwprijs bij Thomann en Bax-shop: €319,-
Ik dacht aan een vraagprijs van €200,-. Die prijs staat niet in steen gebeiteld: doe een goed bod en hij is voor jou!
Eventuele verzendkosten zijn voor de koper. Advertentie staat ook op MP: http://www.marktplaats.nl/902631262
Features:
- 2in/2uit configuratie
- 16 verschillende effecten waaronder delay en modulatie effecten
- DBX compressie
- LCD scherm voor betere navigatie
- 5 effect routing modi
- 99 fabrieks/99 gebruikersprogramma's
- MX-edit editor/librarian software (te downloaden via de website van Lexicon)
- Als VST plugin te gebruiken
- S/PDIF digitale in- en uitgangen
- MIDI in/thru
- Gebalanceerde XLR en 1/4 inch TRS in/uit
Lees de online reviews: alles over het gebruiksgemak en de enorm hoge kwaliteit van Lexicon voor een zacht prijsje. Nieuwprijs bij Thomann en Bax-shop: €319,-
Ik dacht aan een vraagprijs van €200,-. Die prijs staat niet in steen gebeiteld: doe een goed bod en hij is voor jou!
Eventuele verzendkosten zijn voor de koper. Advertentie staat ook op MP: http://www.marktplaats.nl/902631262
Features:
- 2in/2uit configuratie
- 16 verschillende effecten waaronder delay en modulatie effecten
- DBX compressie
- LCD scherm voor betere navigatie
- 5 effect routing modi
- 99 fabrieks/99 gebruikersprogramma's
- MX-edit editor/librarian software (te downloaden via de website van Lexicon)
- Als VST plugin te gebruiken
- S/PDIF digitale in- en uitgangen
- MIDI in/thru
- Gebalanceerde XLR en 1/4 inch TRS in/uit

Deze mag dicht, ik ga alles in één draadje stoppen.