Luxe lederen bureaustoel

niet kopen zulke stoelen ! die zijn ergonomisch onverantwoord

lange studiodagen = pijn in je onderrug

Origineel geplaatst door JazzMann
dat hangt er een beetje van af, hoeveel waarde je aan je rug hecht

Wellicht te korrigeren met een boekweitkussen wat je voor een habbekrats op de aankomende rommelmarkt koopt?
Of zo'n matje met van die houten bolletje op de stoel hangen die ze ook in auto's gebruiken. ;)

Toevallig dat ik ook zo'n stoel heb gescoord. Alleen nog meer cheapo in een supercheapo boerenlullenkutdorpje winkeltje voor 69 euri. Het is echt leer, maar wat voor beest? De stukken leer zijn te groot voor muskusratten. :)

Origineel geplaatst door bob303vs909
Bij ons noemen we zo'n stoel de Dr Dre stoel....

ikke directeursstoel.

bij de formido hebben we ze voor 79 euro. type boston :) is wel ergonimisch verantwoord. gebruik hem zelf ook. zit soms meer als 12 uur 8er pc dus ;)

dit zijn van die stoelen waarvan de armleuning niet onder je bureau past.. :stupid

Origineel geplaatst door krz
dit zijn van die stoelen waarvan de armleuning niet onder je bureau past.. :stupid

Geeft niet voor mij, ik heb toch een studio-meubel. Met al m'n shit er in past daar verder toch niks onder, hahaha.. :D

AANRADER: Bij de Leen Bakker heb ik echt een heerlijke stoel vandaan. De "Suzy" voor € 99,-.

Origineel geplaatst door Slipperman
ikke directeursstoel.

bij de formido hebben we ze voor 79 euro. type boston :) is wel ergonimisch verantwoord. gebruik hem zelf ook. zit soms meer als 12 uur 8er pc dus ;)

formido.nl wat een kutsite zeg!

mijn wederhelft werkt in zo'n bedrijf van bureaumateriaal. Ze hebben de dikste directeursfauteulles voorhanden en ik kan ze allemaal aan fabrieksprijzen krijgen, maar geef mij maar èèntje zonder armleuningen en met de rugsteun die zeer goed steun geeft in de onderrug - kort model dus.

Je hebt maar èène rug naar t'schijnt.

:doei:

wij hebben al een jaar of 10 ikea bureaustoelen.
die funken zo lekker omdat ze kunnen kantelen...

ik kwam er laatst achter dat de stof op mijn stoel slijtplekken begint te vertonen

=(

lederen stoelen heb ik nooit zo lekker gevonden...iets te glad ofzo.. :erm:

Back