• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jen SX 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Imipolex

switchboard operator
Te koop: 300 Euro...

Attachments

• jensx1000.jpg
    jensx1000.jpg
    26,7 KB · Bekeken: 91
Heeft -ie op een vochtige zolder gestaan of is dat frontje zo vreemd gevormd?

Nee,
dat is zo'n papieren overlay-patchsheet, weetjewel, 'geheugen'
Hij heeft eigenlijk een zwart front:

Attachments

• sx1000.jpg
    sx1000.jpg
    13,9 KB · Bekeken: 68
Nee, geen CV/Gate (de modificatie voor deze synth kost ongeveer net zoveel als de synth zelf)
Deze heeft trouwens wel een externe audio-in en een trigger-in, dus... wel aardig...
Toch?

Origineel geplaatst door Imipolex
Nee,
dat is zo'n papieren overlay-patchsheet, weetjewel, 'geheugen'
Hij heeft eigenlijk een zwart front:

Ha grappig, dat kende ik nog niet. Ik heb deze Jen heel lang geleden wel eens gehoord, was vooral heftig in het laag geloof ik?
Ziet er ook nog steeds goed uit.
Succes met de verkoop !

Origineel geplaatst door 6 trak
en wat controlled deze trigger dan?

Die trigger 'controlled' de laagste toets, gewoon... De sources op de synth - de dco en de noise- hebben elk een aparte volume-regeling, dus allebei op nul en dan heb je een triggerbare filter en dubbele ADSR voor je externe audio...
Zoiets.

Hele geinige bak. Heb hem toendertijd ook willen verkopen (die van mij is wel gemod) maar kreeg alleen maar
nare reacties over de prijs :confused: tot ik zoiets had van laat maar zitten. Eigenlijk wel beter, heeft best wat tijd en moeite gekost om hem gemod. te krijgen... hè Mono ;)

Ik weet 't. 'T is lastig, 't is moeilijk.
Maar hee, ik heb geld nodig mensen.
Over de prijs is te onderhandelen natuurlijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back