• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midi Quest XL 9.0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Juli 2003 gereleased. Midi Quest XL 9.0 van SoundQuest (http://www.squest.com/Windows/MidiQuest-About.html).

De XL versie heeft naatrs de standaard functionaliteiten van MQ als grootste pluspunt een VST plugin. Hiermee kun je de functionaliteit van MQ vanuit een VST host als Cubase benutten.

Wat is Midi Quest?

In het kort is het een Editor Librarian voor Windows XP, 2000, NT, ME, and 98 net zoals Sound Diver. Met dit pakket kun je dus al je synths/modules etc. () beheren en editten vanuit een omgeving. Patches opslaan en beheren op je PC. Onmogelijke User Interfaces omzeilen. Random patches genereren. Banken maken en beheren. Etc...

En met de XL versie dus dit alles ook vanuit b.v. Cubase, als zeg maar een VSTi. Ook prima ondersteuning voor Sonar en Cakewalk dankzij de MFX en OPT ondersteuning. Meer dan 600 instrumenten van meer dan 60 fabrikanten zijn al standaard ingebakken en de lijst groeit dgelijks. Daarnaast kun je ook zelf editors aanmaken.

Voor overige info verwijs ik je naar bovenstaande link.

Midi Quest XL 9.0 staat in de prijslijsten voor $299. De volledig legale versie, inclusief manual, serial, verpakking, CD-ROM, registratiekaart en versie 9.0 (XL was een upgrade)... dus helemaal compleet (ex. verzendkosten, vooraf betalen):

€125,-

Ik gebruik het pakket in mijn setup gewoon te weinig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back