Tape delay/echo

Status
Please reply by conversation.

Matthijs117

Nieuwkomer
Ha lui

Ben al een tijd op zoek naar een leuke tape delay.
Het is me nu al zes keer op een rij gebeurd dat iemand er een op het laatste moment tóch aan iemand anders verkoopt. (Je zou bijna zeggen dat het een teken is ofzo!)
Wellicht heeft iemand er een te koop staan?

Mijn budget ligt rond de 100-125 euro. Als er nog iets leuks in zit als een spring reverb ofzo ben ben ik bereid extra te betalen.

Als je er meerdere hebt. Ook leuk! Neem ze graag over. (wil er een beetje mee experimenteren en er aan sleutelen)

Groeten,

Matthijs

Thanks.
Ik had 'm ook gevonden. Niet zo gek want ik check marktplaats elke dag :¬)
Helaas is ie al verkocht maar voor meer dan dat ik 'm waard vind.

Maar ik heb al wat reacties gehad hier van mensen die ze te koop hebben. Geweldig forum dit :D

Mijn budget ligt rond de 100-125 euro. Als er nog iets leuks in zit als een spring reverb ofzo ben ben ik bereid extra te betalen.

Als je er meerdere hebt. Ook leuk! Neem ze graag over. (wil er een beetje mee experimenteren en er aan sleutelen)

Groeten,

Matthijs

Hi,

Misschien is die van mij iets voor je. Het is een Dynacord Echocord Super 75 of 76 (moet effe checken),
er is wat knutselwerk aan (geen tape, nieuwe rollers ?), EN heeft een verengalm (werkt prima). Heb er verloopkabels bij (jack/DIN-viceversa) & schema.

Groet!

zal mn allsound / lem babys eens aanslingeruh / nakijkuh
']
:okdan:

verwacht meer dan 250ofso te betaluh voor een nette band echo , zag laatst een copycat , luxe uitvvoering ook voor 550.+ofso gaan
hoop sloop zooi op de markt , wat vaak voor tientjes te verhelpen is ,''] in utregt zit een onderdelen / repairdude']
sc6 kheb 2x lem [crumar baby ,.. met een versleten rolles slipt en een ? defecte pabst motor
..ietsvoorje ,.. matsprijsje?
:Z

Hoeft ook niet heel luxe te zijn zoals een copycat.
Heb al een paar reacties gehad hier op synthforum van mensen die voor mijn richtprijs wel iets hadden liggen. Daarna overigens niets van gekomen helaas.
En wil er best wat aan knutselen.
Stuur je me even een PM met een vraagprijs ofzo?

Thanks

Beste Mensen,

Ik zoek eigenlijk precies hetzelfde als Matthijs, een tape delay/echo voor rond de 100-150 euro die het gewoon prima doet, en ook ik zit al een maandje of 2-3 te zoeken maar er komt maar niks van terecht.

Moet ik hiervoor een eigen draadje beginnen, of kan ik hierin meezoeken?

je budget is ook niet echt veel, dus dan wordt het lastiger zoeken.
de dynacords zijn over het algemeen het goedkoopste.

Ik heb nog rondgekeken en voor zo'n prijs vind je idd niet zo veel. Ik wil wel meer betalen voor iets leuks.

Heeft iemand nog een Roland Space Echo staan?

kijk, now we're talking:D
Ik heb geen space echo staan maar kan je wel vertellen dat dat een heel fijn apparaat is.
:D

Status
Please reply by conversation.
Back