• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland A-300 pro midi keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Le Toetseneur

Nieuwkomer
Bij de online goedkoopste webwinkel staat de Roland A-300 pro te koop voor €199,-. Ik ben iets te impulsief geweest en heb er een gekocht. Achteraf heb ik hier een beetje spijt van, dus.......

Aangeboden een NIEUW Roland A-300 pro midi keyboard. Zit nog in de verpakking en is er alleen in de winkel uitgeweest om te voelen of de aanslag goed was. Hier zit geen addertje onder het gras, hij is gewoon maagdelijk ongebruikt en schadeloos. Ik wil er ook niet teveel op verliezen dus wie wil er een splinternieuwe Roland A-300 pro hebben? Richtprijs €180,-. Met bonnetje voor 2 jaar garantie!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back