Nieuw met een vreemd aanbod

JaapS

Nieuwkomer
Hallo,

Ik heb op zolder een Ensoniq EPS16+ staan met een (af en toe) defect toetsenbord (bekent kwaaltje), deze heb ik nieuw gekocht toen hij net uitkwam echter staat nu al 20 jaar ongebruikt te verstoffen.
Aangezien ik er veel plezier mee heb gehad maar door zijn defect onverkoopbaar is kan ik het niet over mijn hart verkrijgen hem zomaar weg te gooien.
Weet iemand hier er een plekje voor? (museum of zo)
Gratis af te halen in Dirksland 40min. onder Rotterdam...

Hoi, Jaap, welkom.

Naar mijn gevoel is die EPS16 niet bijzonder genoeg om een plek te vinden in een museum, er zijn er vermoedelijk nog genoeg van in omloop zonder gebreken. Maar als er een plek is waar je er iemand een plezier mee kan doen, dan is het vast dit forum.

Niet bijzonder genoeg!!!
De eerste in zijn soort... ;-)

Heb al een PM

Misschien wel bijzonder genoeg maar met de huidige moderne technieken voor een hoop mensen niet meer passend in de workflow. Ondankbare figuren dat ze daar zitten!!

De EPS-16 + was een van de eerste serieuze machines in mijn bezit en ik koester er nog steeds warme gevoelens voor :luv:

Gelukkig heb ik al een donorbak (die ik voorlopig niet nodig hoop te hebben). Weggooien moet je inderdaad zeker niet doen, want er zijn hier altijd mensen die je er echt een plezier mee kunt doen!

Welkom trouwens op SF Jaap! :mega:

Toendertijd was het een beest, cakewalk op een 8086 met een midi kaart, naar huidige maatstaven een ietsje belegen zeker? ;-)

Back