• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse midi/studio apparatuur aangeboden .....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Ik bied aan:

Yamaha DX 21 synthesizer € 175,00
dx21.jpg

Alesis Nanoverb multieffect € 75,00
nanoverb_large.jpg

Behringer Virtualizer Pro DSP 1000P € 75,00
DSP1000P_medium.jpg

Alles compleet, in één koop € 300,00
Eventueel kan ik bij totale koop de spullen komen brengen binnen 100 km van rotterdam.

grts, Niel :)

vraagje

vraagje

Hallo,

Van iemand in Den Haag kan ik een Akai S2000 kopen. Hij geeft me ook de mogelijkheid om voor EUR. 150,- een EB-16 FX-unit bij te kopen. Die zijn natuurlijk wel op elkaar afgestemd. Nadeel lijkt mij wel dat je die unit alleen maar voor de sampler kan gebruiken en dat 'ie dus ook in de samplerkast zit.
Ik kan natuurlijk ook die Alesis van Niels kopen, da's goedkoper en multi-inzetbaar. Graag van jullie de voor en nadelen.

Nog even wat anders, dat Behringer-apparaat; wat is het en wat doet het? (Zo, andermaal heb ik mijn reputatie als absolute synth-nitwit bevestigd, Ugh.)

Thanx again.

maar de eb-16 zijn ook 2 multi-fx plus 2 maal reverb... ;)

Wat is het grote verschil tussen die Behringer en de Alesis? Het zijn dus allebei multifx-apparaten, maar wanneer gebruik je de één en wanneer de ander? En wat zijn de verschillen met de ES-16 (behalve natuurlijk dat deze alleen voor de Akai te gebruiken is)?
Ik heb er echt geen verstand van, dus vandaar mijn misschien wat domme vragen.

Origineel geplaatst door pjeut
Wat is het grote verschil tussen die Behringer en de Alesis? Het zijn dus allebei multifx-apparaten, maar wanneer gebruik je de één en wanneer de ander? En wat zijn de verschillen met de ES-16 (behalve natuurlijk dat deze alleen voor de Akai te gebruiken is)?
Ik heb er echt geen verstand van, dus vandaar mijn misschien wat domme vragen.

De Alesis en Behringer zijn beide op dezelfde manieren inzetbaar. MultiFX wil zeggen dat de machientjes zowel reverb, als delay als chorus en aanverwante effecten herbergen. Kwalitatief zullen ze elkaar ook niet veel ontlopen. Enige verschil is dat de Behringer veel uitbegreider instelbaar (meer instelbare parameters, zoals lengte galm, delaytijden etc. etc.) is en dat je de gewijzigde instellingen (zoals bij een patch op een synth) kan opslaan.

verhaal klopt, verschil is wel dat de alesis makkelijker te bedienen is, door de draaiknoppen .....

Jammer genoeg voor de forumlezers is alles net verkocht, had ook elders advertenties gezet en kreeg gelijk veel reacties!

Dus topic kan :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back