• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KRK Rokit RP8 G2 en meer..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BerryJ

Ingeburgerd
Actieve studio/DJ monitors zijn ongeveer een jaartje oud en hebben altijd binnen in mijn thuis studio gestaan. Ze zijn bijzonder weinig gebruikt: door de erg dunne muren en boze buren werk ik vrijwel altijd met koptelefoon. Dat is dan ook de reden dat ik ze verkoop. Helaas.

Prijs is 400 euro voor twee stuks.

Een grote aanrader voor elke DJ of producer die zijn muziek loepzuiver wil horen, maar ook een beetje wil kunnen knallen!

Ophalen/bekijken in centrum Amsterdam.

Ook nog steeds de Equinox Gem PRO te koop. 88 toets workstation met geweldig klavier. 350 euro.
http://www.soundonsound.com/sos/may99/articles/gemequin.htm

KRK's zijn verkocht! Interesse in de Equinox, bijna overstag..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back