ffie's voorstellen

F

famoso

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben Bas van der Linden ben 16 jaar en ben een enorm muziek liefhebber.
Ik werk samen met mn beste vriend angelo simons(Don Angelo) en samen heten we als dj's HardNation.
Op aanraden van mn goeie vriend santi(Slipperman) ben ik op dit forum terecht gekomen.
Ik ben al geruime tijd bezig met djen en ben sinds een klein jaartje bezig met producen.
Ik ben hier op dit forum om contacten te leggen,vragen te stellen en om heel veel te leren...
Ik werk nog niet met hardware maar doe t met mn dj set en mn computer met software,lukt al aardig.
Ik hou van alle stijlen muziek en daarom maak ik er ook meerdere.
Ik draai in principe dansbare muziek als dj zijnde,zoals house dance techno en hardstyle.

Mijn favoriete bands zijn er een heleboel:

-Coldplay
-UB40
-metallica
-Saybia
-The Police
-Beegee's
-Prodigy

Mn favoriete dj's zijn:

-Lady dana
-Tiesto
-Ferry corsten
-Roger sanchez
-carl cox
-Dj isaac

en ik zag dit jaar op dance valley een japanse dj die ik helemaal te gek vond maar zn naam niet weet,ga er nog naar op zoek.

Stijlen die ik zelf maak:
-House
-Drum & base
-lounge
-funk
-techno
-uk garage
-Hardstyle
-hardtrance
-dance

Nou jullie zullen nog wel wat van me horen neem ik aan,

groetje's

Re: ffie's voorstellen

Origineel geplaatst door famoso
Hoi allemaal,

en ik zag dit jaar op dance valley een japanse dj die ik helemaal te gek vond maar zn naam niet weet,ga er nog naar op zoek.

Ik denk dat je Yoji Biomehanika bedoeld :D

En welkom op het Forum :biertje:

Bedankt

Maar die dj?Ken ishi of die andere?
Hij heeft zo'n enorme oranje lange dreads en de zijkant van zn hoofd kaal,opvallend typ met geweldig beukende muziek!:halleluja

Origineel geplaatst door famoso
Bedankt

Maar die dj?Ken ishi of die andere?
Hij heeft zo'n enorme oranje lange dreads en de zijkant van zn hoofd kaal,opvallend typ met geweldig beukende muziek!:halleluja
\

Ja das Yoji Biomehanika :)

ja idd,ik had toevallig net al zn site gevonden.Ik vind t helemaal te gek wat ie doet.
Hard dance noemt ie t he

Toch bedankt voor de tip

:okdan:

Welkom
jp2_yoji.jpg

Back