Lexicon MRC gezocht

Status
Please reply by conversation.
Check Ebay, daar komen ze vaak voorbij voor weinig. Ik heb de mijne daar ook vandaan. Display verlichting werkte niet maar die was makkelijk vervangen voor een veel feller exemplaar voor een paar euro.

Oke, bedankt voor de input. Ja, heb er al wel eens gekeken en vond juist dat ze daar iets duurder zijn dan hier in NL.
Er stond er wel 1 op MP, maar daar zat een lxp5 bij die ik al heb.

Waar wil je hem voor gebruiken?
Mocht het zo zijn dat je er een PCM70 mee wil bedienen, dan is het belangrijk goed op te letten welke revisie je tegenkomt.
Ik meen me te herinneren dat de nieuwste (versie 3??) geen mogelijkheid meer hebben voor PCM70 bediening.

Check Ebay, daar komen ze vaak voorbij voor weinig. Ik heb de mijne daar ook vandaan. Display verlichting werkte niet maar die was makkelijk vervangen voor een veel feller exemplaar voor een paar euro.

Dan verkoop je die lxp5 toch gewoon weer los?

Ja, daar heb ik aan zitten denken, maar helaas, vanochtend stond de set er niet meer op. Had al contact opgenomen met de verkoper, maar hij wou 300 euro voor de set en dat vond ik aardig aan de prijs. Hij ging wel wat lager nog, maar nog steeds boven gemiddeld

Waar wil je hem voor gebruiken?
Mocht het zo zijn dat je er een PCM70 mee wil bedienen, dan is het belangrijk goed op te letten welke revisie je tegenkomt.
Ik meen me te herinneren dat de nieuwste (versie 3??) geen mogelijkheid meer hebben voor PCM70 bediening.

Ik hen een lxp1 en lxp5 waar ik hem voor wil gebruiken.

Status
Please reply by conversation.
Back