Opties voor Standalone Hardware VSTfx host gezocht.

emiel-r

Ingeburgerd
Hi, de titel zegt het al, ik zoek hardware die een vstfx plugin kan hosten.

-Belangrijk is dat het betrouwbaar is. (Dus afleveren bij een klant en niet meer naar omkijken) En hierbij vallen de standaard computers dus al af..
-Geluidskwaliteit van de AD/DA is ook erg belangrijk
-Niet te duur

Receptor, SM Pro Audio V-Machine, en Seelake audiostation kunnen het, maar geen ervaring mee en bovendien erg duur... en niet alles wordt geloof ik echt meer ondersteund...

Dus is er misschien nog een andere oplossing?

Ik wil slechts een enkele VSTfx plugin hierop laten draaien en hij is niet zwaar...

Ideeen?
Ik hoor het graag!

Hoi Emiel,

Leuke vraag..... ik werk al een tijdje met de Receptor. Eerst de Receptor 1, nu de Receptor 2. Die jongens van Muse maken mooie apparaten. Helaas is idd niet elke plugin erop te installeren. Ik heb er momenteel Komplete 8 op draaien (van Native). Dat werkt goed. Mocht je interesse hebben: ik overweeg de Receptor binnenkort te verkopen omdat ik terug wil naar een simpel keyboard. Ik gebruik eigenlijk bijna alleen nog maar hammond sounds in mijn huidige bandsetting, waardoor een 'simpel' Nord keyboard of een Roland VR700 goed genoeg is. Mocht je interesse hebben in het geheel (dus incl Komplete 8) dan hoor ik het graag.....

Back